29 Ağustos 2008 Cuma

Ogan Aydın Evde Kaldım Şarkı Sözleri Video Klibi


Evde Kaldım Evde Kaldım Evde Kaldım
Yeniden bir can aldım
Söz veriyorum dersimi aldım
Gizli gizli bahara kandım
Sorma
Hale hale ayla yıldız
Temmuzda bir gece yalnız
Mesajlarım aşkı sana
Sorma
Evde kaldım evde kaldım
Sen tatilde eğlenirken
Dertlere boş vere vere
kaldım sınıfta kaldım
Evde kaldım evde kaldım
Sen tatilde eğlenirken
Dertlere boş vere vere
Kaldım sınıfta kaldım
Yeniden bir can aldım
Söz veriyorum dersimi aldım
Gizli gizli bahara kandım
Sorma
Hale hale ayla yıldız
Temmuzda bir gece yalnız
Mesajlarım aşkı sana
Sorma
Evde kaldım evde kaldım
Sen tatilde eğlenirken
Dertlere boş vere vere
kaldım sınıfta kaldım
Evde kaldım evde kaldım
Sen tatilde eğlenirken
Dertlere boş vere vere
Kaldım sınıfta kaldım

VİDEO KLİBİ İÇİN TIKLAYINIZ ...

Hiç yorum yok: