4 Eylül 2008 Perşembe

Kibariye Tepecikli Şarkı Sözleri Video Klip

ahh leyleyley ahhhhh leyleyley.

bir gülüşün var bu bana yeter.
bir bakışın var dünyaya bedel.
eyy güzeller güzeli.
eyy melekler meleği.
söyle bana kimsin sen.

kaşına gözüne vuruldum onun.
boyuna posuna hastayım onun.
ey güzeller güzeli.
ey çapkınlar çapkın.ı
söyle bana kimsin sen.
tepeciklimi kuruçaylımı kasımpaşalımı menemenlimi.
tepeciklimi kuruçaylımı murta kerimi bursalımı.
ey güzeller güzeli.
ey melekler meleğ.i
söyle bana kimsin sen.

bir gülüşün var bu bana yeter.
bir bakışın var dünyaya bedel.
eyy güzeller güzeli.
eyy melekler meleği.
söyle bana kimsin sen.

kaşına gözüne vuruldum onun.
boyuna posuna hastayım onun.
eyy güzeller güzeli.
eyy çapkınlar çapkını.
söyle bana kimsin sen.

tepeciklimi kuruçaylımı kasımpaşalımı menemenlimi.
tepeciklimi kuruçaylımı murta kerimi bursalımı.
ey güzeller güzeli.
ey melekler meleği .
söyle bana kimsin sen.

Video Klibi İzlemek İçin Tıklayınız...

Hiç yorum yok: