4 Mart 2009 Çarşamba

Zor Günler İclal Aydın Dinle

Benden önce söylenmiş sözlerin haklılığına kızdığım oldu zamanında Ama inandığımda, Ömrümde her şarkı başka bir kapı açtı... Bu şarkının ardında sen Bu kapının ardında ise benden önce söylenmiş sözler vardı... Çok zor günler geçirdim vaktiyle Alemde savaşlar,çırpınışlar Nihayetinde; aşık olmak kısmetmiş yar Sana... Aşık olmak kısmetmiş yar... Seçtiğimiz hayatlar mı bunlar? Seçtiklerimiz mi? Bunca yokluk Bunca kırıklık Bunca acı... Seçtiklerimiz, evet... Hayat bu sevgilim Çoktan seçmeli Senin aşkınsa, bir dönem ödevi... Bir gece çıkıp gelsen ölmezsin yar Ölümlerden ölüm beğen Gelmezsen yar... Bir akşam çıkıp gelsen ölmezsin yar Ölümlerden ölüm beğen Öleceğim yar.. Bu yaralar, bereler Sanadır bileler Görenler aşkımı Şahidim; gökkubbe, Aşığım bekletme... Bir şarkı tuttum sevgilim Bir kapı açtım ikimize İkimiz çokmuşuz meğer bu resme Kapatmadan bu kapıyı yinede Bu yaralar, bereler Sanadır, bileler... Çok canım yanıyordu Gördüklerimden Ve Göreceklerimden... Benim kanayan dizlerim yoktu hayatta bir tek Benimde kanattıklarım vardı elbet Ezdiğim kumlar Ve geçtiğim yollar hala gölgemi taşıyorlar... Hani demiştim ya en başında "Ne ayrılıklar Ne aşklar Ne başlangıçlar" diye... Yani demem o ki; Çok zor günler geçirdim vaktiyle... Çok zor günler geçirdim vaktiyle Kalbimde firari endişeler Nihayetinde aşık olmak çok zormuş yar Sana aşık olmak çok zormuş yar... Bir gece çıkıp gelsen ölmezsin yar Ölümlerden ölüm beğen Gelmezsen yar... Bu şarkı sadece benimdi sevgilim Ve ben büyük bahçeler istemiştim ikimize Yazmışsın ya; "Onu sevebileceğimi düşünmüştüm" diye İşte o günden beri belkide bu yüzden sadece, Bu yaralar, bereler Sanaydı bileler... Görenler aşkımı Şahidim; gökkubbe...


Hiç yorum yok: