21 Eylül 2018 Cuma

AÖF İKİNİCİ ÜNİVERSİTE KAYIT TARİHLERİ UZATILDI.

https://www.anadolu.edu.tr/acikogretim
              Eskişehir Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesinden yapılan açıklamaya göre 11 Eylül - 21 Eylül 2018 tarihleri arasında yapılması planlanan İkinci Üniversite kayıt işlemleri bugün yapılan açıklama ile 05.10.2018 tarihine kadar uzatıldığı ilan edildi. Çok sayıda öğrencisi bulunan kamu/özel sektör çalışanları ve örgün öğrencilerin rağbet gösterdiği Açık Öğretim Fakülteleri video veya online eğitim olanakları ile öğrencilerine evde veya işte eğitim olanağı tanımakta. Bu sayede de öğrenci sayısı hızla artmaktadır. Bu arada Eskişehir Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesinin kayıt yenileme tarihleri 24 Eylül 2018 - 5 Ekim 2018 olduğunu hatırlatalım.
             Bu arada bu sene uygulanacak olan e-kitap uygulamasıyla kitap basımı gerçekleştirilmeyecek. bu konu hakkında detaylı bilgi ilerleyen zamanlarda açıklacaktır. Yeni kayıt yaptıran bazı öğrencilere eskiden basılmış kitapların verilebileceği bazı AÖF bürolarınca beyan ediliyor.
            Yeni eğitim ve öğretim yılının herkese başarılar getirmesini diliyorum..

Hiç yorum yok: