24 Mayıs 2008 Cumartesi

FOX'un Yeni Dizisi UNUTMA BENİ


Hafta içi hergün 15:30 da yayınlanan dizinin kısaca hikayesi şöyle. Çocukluk arkadaşı olan Ali ve İlkay üniversitelerini bitirdikten sonra hayatlarını kurma çabası içersindedirler. İlkay Ali'ye çocukluğundan beri aşıktır ve bunu Ali'ye itiraf edemez. Ali'nin evleneceğini duyunca çılgına döner ve herşeyi Ali'ye itiraf eder. Ali olanlara şaşırır ve işiğn daha kötüsü İlkay kafa travması geçirerek hafıza kaybına uğrar. Bundan gerisini bende merak ediyorum. Beni daha çok etkileyen jenerik müziği. Betül Demir seslendiriyor. Mutlaka dinleyin






6 yorum:

Adsız dedi ki...

gerçekten çok güzel bir dizi ,ben de kaçırmadan izlemeye çalışıyorum

Adsız dedi ki...

bende hergün kesin izliorm

Adsız dedi ki...

dizi harika kacırmam hic kesin izlerim izlemiyenlere öneririm mutlaka izleyin kendinizden bir parca bulacaksınız

Adsız dedi ki...

ayyyyy dizi de dizi müziği de mükemmel üstü mükemmellll:)):))))))):):):)):):):):):

Adsız dedi ki...

valla bu dızıden nefret edıordumm kuzumun yanına gıttıkce bende alıstım ve sımdı tıryakısı oldum bırakamıyorum :):)

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.