11 Haziran 2008 Çarşamba

Erdal Güney Saklımdasın Dinle


Yürüyorum ey yar insanların arasında
Kimi yorgun kimi dökük kanar sabır yarasında
Ozlüyorum seni zamanla barışamadım
Geçip gidiyor ömrüm günlere doyamadm

Ucum yok bucağım yok
Saklımdasın ey yar haberin yok
Yıllar geçti sönmedi ateş
Yanıyorum ey yar haberin yok

Uşüyorum ey yar yangınların ortasında
Yürek kırgın yürek talan kanar sevda yarasında
Kahırlı yılları çizdin alnıma
Dost eyledin beni göçüp giden kuşlara
Bu şarkıyı ilk duyduğumda biryerlerden hatırladığımı farkettim ve şarkı sözlerinden bir ksımını google'da arayarak şarkının kime ait olduğunu buldum. Fakat şunu diyebilirim ki Fox Tv'de yayınlanan Yemin aldı diziyle oldukça özdeşleşmiş. Şimdi dinlediğimde Yemin Dizisindeki karakterler gözümün önüne geliyor. Sizde dinleyin umarım beğenirsiniz...


saklımda - erdal güney

Hiç yorum yok: