2 Temmuz 2008 Çarşamba

Bengü Gezegen 2008 Albümü Dinle



2008 yılı yaz aylarına damgasını vurmaya hazırlanan Bengü Gezegen isimli albümüyle haziran ayı sonundan itibaren müzik marketlerde. Serdar Ortaç'ın büyük katkılarıyla hazırlanan albüm şimdiden popüler olmaya başladı bile. Daha piyasaya çıkmadan internette arayanlar oldu fakat umduklarını bulamadılar. Çünkü hepsi ben gibi hayal kırıklığına uğradı çünkü yayınlanmış bir klip bulamadım. Ne diyelim Bengü'ye müzik yaşamında başarılar diliyoruz.




Gezegen Sözleri
Bıktım bu yalnızlıklardan
Sorunlu haksızlıklardan
Zorunlu ayrılıklardan

Sebepsiz çekip gitmekle
Dert üstüne dert bindirmekle
Yoruldum kalp hırsızlardan

Ne inancım kaldı bu aşka
Ne de sancım var
Ne inatla kalbimi kırdın
Ne inancın var

Yürek aynı dertlere yandı, buna hakkın var
Bu sebeple önümüzde yüzyıl coşacak yer var

Tıkadım bütün yollarımı, sana verdiğim yıllarımı
Biriken tüm imkânlarını, alıp çek git
Sana verdiğim son hediye, beni bir daha üzme diye
Gezegendeki son gemiye, binip çek git



Hiç yorum yok: