1 Ağustos 2008 Cuma

Gülsuna Korur İnternet Fenomeni

O bir üniversite öğrencisi. Tiyatro bölümünde okuyor. Yazdığı ve çektiği kısa textleri internette yayınlıyor. Öyle rol yapıyor ki herkes onu gerçekten istemediği halde evlendirilecek sanıyor.
Öğretmenlerinden tam not almak için yazdığı ve oynadığı bu kısa filmlerle izleyicilerden tam not almışa benzziyor. Çünkü kısa zamanda binlerce kez izlendi. Eeee boşuna İNTERNET FENOMENİ GÜLSUNA KORUR demiyorlar.
Aklımdayken söyleyeyim söylediği herşey senaryooo. Ne okuduğu okul, ne ismi, ne de yaşadığı kasaba... İzlerken kendinizi kaptırıp Gülsuna'yı aramaya kalkmayın.


2 yorum:

Adsız dedi ki...

Abii kız resmen oskarlık oyun çıkarmış. Vallaha helal olsun. Dizilerdeki oyuncular sonda sıfır kalır. Usta oyuncular hariç tabikii

Adsız dedi ki...

herkeze slm haberler konu olan bu arkadaşımızı biraz araştırdım hacker olarak ve bazı bulgular edindim

internet alemine bomba gibi düşen bu arkadaş aslında sahde isim kullanıyor. video nun birinde gittigi okulu
yaşadıgı yeri söylemişdi burada yola çıkarak türkiyede kaç tane karaca mah,cad,sokak olarak araştırdım
BALIKESİR ,BOLU ,BURSA(YILDIRIM,OSMANGAZİ), İSTANBUL(KÜÇÜKÇEKMECE,ADAPAZARI,KARTAL),ANKARA(KEÇİÖREN) bu şehirleriizde
karaca msh.cad ve sokak olarak mevcut sonra arkadaşın soyadını kullanarak saydıgım şehirlerde arama yaptım. net sayıl
olarak bu şehirlerde yaşayan aynı soyadını taşıyan 76 kişiye ulaştım. mahalle , cadde ve sokak olarak soyismine göre yaşayan
bulamadım. anlıyacagınız arkadaşlar bu gülsuna adlı(sahde isim) sahıs biraz populer olmak için yaptıgı küçük bir oyun

bazı arkadaşlar annesinin senin hep aynı oldugunu söylemişler ve ses analizi yaptım gerçekten de öylemi diye
iki videonun ses dalgalarını karşılaştırdım ve ses dagları %76 orarnıda dogru çıktı. buda bize gerçekden
sesin sonradan montajlandıgını gösteriyor..


eğer gülsUna atlı şahız bu msj okursa h_a_c_k_d_j@hotmail.com dan bana msj atabilir. düşüncElerini yazabilir konu hakkında