13 Eylül 2008 Cumartesi

Deniz Seki Aptal Sözleri Video Klip

Deniz Seki'nin 2008 albümünden Aptal şarkısına çektiği kliple karşınızda. Klasik bir video klip olmuş kanısındayım. Herzamanki gibi kadınsılığını kullanmış ve ilgiyi üzerinde toplamaya çalışmış. Başarılı olup olmayacağı gelecek günlerde belli olacaktır. İyi seyirler

"Aptal" Şarkı Sözleri
Anlasaydın şaşırırdım aşkın dilinden,
Senin için sakladığım kalbe ne yaptın,
Şiir olsam dize dize senin adına,
Ahhh
İntizar ekleyip denize attın…

Anlayamadım ben dayanamadım ben
Şu üç günlük ömrüne beni sığdıramadın
Anlayamadın sen dayanamadım ben
Şu üç günlük ömrüne beni sığdıramadın..

"Aptal" Video Klibi İçin Tıklayınız...

1 yorum:

Yasin dedi ki...

Bu sözler bu şarkı beni çok derinden etkiledi. Allah kimsenin başına vermesin. Bu şarkı sözlerini kim yazmış çok merak ettim doğrusu. Fırsat bulursam alıcam bu albümü