22 Eylül 2008 Pazartesi

Eşref Saati Dizi Müziği 30. Bölüm

Pek izlediğim bir dizi değil aslında. Arkadaşım bu dizide çalan şarkıyı bulabilirmisin dedi. Benimde hoşum gitti ve sizlerle paylaşmak istedim. Sözlerini aradım ama bulamadım. Kendim yazmayada üşendim açıkçası. Zaten müzik diziden çekilme o yüzden araya oyuncuların sözleride eklenmiş. Artık bu kadar kusur olur. Şarkıyı kimin sölediğini bilen varsa yorum kısmına yazarsanız sevinirim.



Tutamadım ellerim yağmurum olsun
Sarıpta doyamadım
Öpemedim gül tenin baharım olsun
Sevipte kanamadım

Ördü kader ağlarını
Kırdı yine kollarımı
Ahhh
Bir canım var al senin olsun

Ördü kader ağlarını
Kırdı yine kollarımı
Ahhh
Bir canım var al senin olsun

5 yorum:

Adsız dedi ki...

bu müziği bolahenk yapıo sanırsam bunu sölüyen de gökhan tümkaya olması gerekio bnde çok istiorum bulmak ama bulamıorum

İbrahim YALÇIN dedi ki...

teşekkürler kürşat ben bi araştırayım bakayım bulabileckmiyim bulursam yayınlarım buradan zaten

Adsız dedi ki...

bu şarkı çok güzel ama bende bulamadım ya nerden bulabiliriz bilen varsa söylesin lütfennn

Adsız dedi ki...

http://rapidshare.com/files/147922385/ordu_kader_aglarinin.mp3



Söyleyen: Bolahenk-Tutamadım Ellerinden ;)

Adsız dedi ki...

Teşekkürler İSismsiz. Gerçekten link çalışıyor. Verilen linki copyalayıp adres satırına yapıştırın ve indirin. Çoook güzel yaaa