21 Eylül 2008 Pazar

Eylem Güle Güle Sözler Video Klip İzle

Mız Mız Sevgilim klibiyle hatırladığımız EYLEM şimdide Güle Güle adlı şarkısına çektiği kliple karşımızda. "Kırmızı Başlıklı Kız" masal konusunu klibine taşıyan Eylem, dansçıları ve kendi giydiği kıyafetlerle oldukça idealı. Klip ilk önce güzel el yazılı bir mektup ile başlıyor ve Oyuncak bir evin içine giriyor. Kurt kostümlü dansçılarında olduğu klip ritmik melodisiyle akılda kalıyor.


adım adım koşmak istiyordum
adım adım uçmak istiyordum
cesaretim vardı seninle kalıp mutsuz hayata
cesaretim yoktu sensiz bir dakika
güle güle sana dedim Güle Güle…
yetti artık ha ne oldu pişman mısın ha
şimdi geldin bana aşktan bahsediyorsun
aşk varken birgün bile değerini bilmiyordun.
gözlerime bakıpta gönlümü alamazsın.
beni ateşe atam yanmaz mı yar.
tak sepeti koluna herkes kendi yoluna…



Güle Güle Video Klip İçin Tıklayınız...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

eylem şarkın çok başarılı birdahaki şarkında sana başarılar dilerim