26 Eylül 2008 Cuma

Ozan Bi'Gecelik Şarkı Sözleri Klip İzle

Ozan dan bir gecelik klibi. Değişik dansların sergilendiği ve melodisinin insanı sıkmayan bir tarzda olduğunu söyleyebilirim. Günlük hayatta kullandığımız "Doğru zaman" "geç olsun güç olmasın" gibi cümleleri başarıyla çalışmasında kullanmış. İzleyin ve oyunuzu verin. Şimdiye kadar 27 binden fazla izlenmiş.

Bi'Gecelik Şarkı Sözleri

Aşık olmayalı uzun zaman oldu,
Ele ele tutuşmayı unuttuk sandım,
İstedim ama bi türlü olmadı,
Doğru zamanı bekliyorum uzun zamandır,
Geç olsun ama güç olmasın istedim ben,

Sahtekar olanı başkasıyla kalanı,
Bir gecelik olanı,
Alemi göreni geceleri bileni,
çok parayı seveni,
İstemem ben,



Bi'gecelik Klip İzlemek İçin Tıklayınız...

10 yorum:

Adsız dedi ki...

guzel bir sarki ama benim icin ozan yakisikli sarkilari cok önemsemiom sadece kisiligi benim iicn önemli

Adsız dedi ki...

bence şarkıları çok güzel. Hem ozan kadar yakışıklı bir sürü genç var ortalıkta. Tv den izleyerek kişiliği anlaşılmaz kişilerin bence. Oras bir show alanı sonuçta.

Adsız dedi ki...

OZAN SANA AŞIĞIM SENİ SEVİYORUM ŞARKINABAYILIYORUM HELE Bİ GECELİĞE CNM BENİM AŞKIM OZANNNNNNNN

çağla dedi ki...

bence harikasın seni çok seviyorum ayrıca ben senin ağzında çuval olsa dinlerim:D

arda dedi ki...

benim için ozan tarkandan çok yakışıklı değil ama yinede yakışıklı çocuk anlayın yani.bizde erkeğiz sonuçta nolucaktı anlarız bu işlerden. bide bi gecelik şarkısını çok seviyorum ozanın. ozanın soyadı yokmu

baharr dedi ki...

valla bnce ozan abi ççok güzzel sölüyo sesine salık ççok tatlı bbbeniiyorum bn çoook bbay herkese bu arada şarkısı bi şahaser tk bu dfeil btn şrkıları harika laf yok ltfn arkadaşlar laf atmayın kınarım sizi oo 1111 numara ozan abicime slmllarrrrrr

Adsız dedi ki...

sarkı cok gusel olmus walla hele klıbıne laf yok cok gusel olmus cok begendm..

Adsız dedi ki...

ozan sana aşığım ben seni çok seviyorum hele rep tarzı giyinmene bayılıyorum sen tam bi harikasın bence şarkıların kliplerin vede sen tam 111111 numarasıız sana bayılıyorum gelecek yllardada böle olacağına vee bu şekilde devam edeceğine inanaıyorum ama senin soyadın yokmu

Adsız dedi ki...

bence şarkıları ve kendisi çok güzel ama en güzeli kendisi çünkü çok yakışıklı çok tatlı:))))) ben onu yerim ayyyy

Adsız dedi ki...

seni ve şarkılarını çoooooooook beğeniyorum sen çok yakışıklısın seni çook beğeniyorum şarkılarından çok seni çok beğeniyorum