30 Eylül 2008 Salı

Özlem Kosova İhanet Video Klip Şarkı Sözü

Özlem Kosova İhanet (2008) Albümünden "İhanet" adlı şarkısına klip çekti. Klipte sadece Özlem Kosava oynamış ve bol dekolteli kostümler kullanmış. Daha doğrusu kullanmaya çalışmış. Ama şarkı melodisi akılda kalıcı ve dinamik. Ben fazla birşey demiyorum. Aşağıdaki linki tıklayarak Klibi izleyebilirsiniz. Yorum Sizin...

İhanetin Bedeli Şarkı Sözleri

İhanetin bedeli çok ağır olacak
Senin de inan yanına kalmayacak
Çaresizlik kaderin olacak
Affı olmayacak



Gidiyorsa güle güle elbet bir bildiği vardır onun
susuyorsa bile bile sanma utandığındır onun
Her gece ağladım durdum senin ihanetinle
Sıra sende ağlayacaksın ah bu dertle

İhanetin bedeli çok ağır olacka
Senin de inan yanına kalmayacak
Çaresizlik kaderin olacak
Affı olmayacak



Her gece ağladım durdum senin ihanetinle
Sıra sende ağlayacaksın ah bu dertle

İhanet Video Klip İzlemek İçin Tıklayınız...

Hiç yorum yok: