6 Eylül 2008 Cumartesi

UmutZen Allahu Allah Rock İlahi

Her ramazan olduğu gibi bu ramazanda ilahi vidoların yayınlanmasına başlandı. Bende bunlardan ilginizi çekebileceğinizi düşündüğüm Umutzen'in Rock İlahisi'ni izleteceğim. Bilmiyorum ne kadar doğru bunların yapılması. Yani özgün ilahinin dışına çıkıp rock rap pop tarzlarında söylenmesi. Yorum size ait...

Görmez gözlerim tutmaz dizlerim
Viranemiyem ben delimiyem
Görmez gözlerim tutmaz dizlerim
Viranemiyem divanemiyem
Allahu Allah Allahu Allah
Allahu Allah ya resulallah
Döner Dururum Döner Dururum
Viranemiyem ben delimiyem
Döner Dururum Döner DururumViranemiyem ben delimiyem
Allahu Allah Allahu AllahAllahu Allah ya resulallah
Aklını yitirmiş viranemiyem
Döner dururum ben delimiyem
Allahu Allah Allahu AllahAllahu Allah ya resulallah
UmutZen Allahu Allah Videosu İçin Tıklayınız...

Hiç yorum yok: