5 Ekim 2008 Pazar

Yasemin Göksu Aldı Gitti Video Klip İzle

Yasemin Göksu oldukça etkileyici sesi olan bir müzisyen. Hüzünlü ve bir o kadarda insanı derinden etkileyen sözleri birbiri ardına sıralamış. Şarkı sözlerine zaten diyecek yok. Bu şarkıyı bir arkadaşın isteği üzerine duydum ve çok etkinedim. Sizinle paylaşmak istedim.

Baskın yemiş bir evse dağılmışsam
Tutuklanmış kitapsa yakılmışsam
Bir çift turnaya benzerdi gözleri
Göğüm öksüz kaldı bakar ağlarım

Aldı gitti neyim var neyim yoksa
Kalanlarsa yalım yalım yangınsa
Bu can bu bedenden ayrılmıyorsa
Daha çok, hasrete yanacak ömrüm
Bu can bu bedenden ayrılmıyorsa
Daha çok acıyla yanacak gönlüm

Yaktım koca ömrü zaaflı bir anda
Yarla baharımı kışlara gömdüm
Eğdim dağ basımı onun önünde
Yetmedi ardından bakar ağlarım

Aldı Gitti Dinlemek İçin Tıklayınız...

Hiç yorum yok: