27 Kasım 2008 Perşembe

Aşk Öyle Birşeydir Ki...






Aşk öyLe bir şeydirki işte,
Görmek istediqini qörmüş,
İşitmek istediqini işitmişsindir.
SözcükLere,işine qeLen anLamı yükLemişsindir.
O ne anLamak isterse istesin,
Sen anLamak istediqini anLamışsındır,
Aşk burda bitmiştir.
Sen bittiqini biLe farketmemiş oLabiLirsin..
Bir qün pat die bitti diyiwerirken,
İşte o zaman sakın sorma "Neden" diye.
Hani beni çok sewiyordun,bensiz hiç yapamazdın,Deme !
SuskunLuqunLa ört içindeki kasırqayı.
O öyLe bir kasırqadır ki dinmez.
Uzun süre sürecektir içinde mutLaka.
iLLaki bir şey söyLemek istersen "Gidiyorum" de.
Madem bitti,benim işimde yok artık o yürekte..
Gitmek qerekir bazen..Gitmek istemesende,
Nereye qideceqini biLmeden,
Ne kadar süreceqini düşünmeden..
Çık yoLa kaçışı oLmayan yürek acısı iLe,
Gitmek qerekir bazen..
Gidiyorsan eqer kapıyı ört,
Ardına bakmadan !
Sakın aqLama yaLnızLıqını arkadaş edin kendine,
BiLiyorum daha adım atmadan dışarı,
Dönmek isteyeceksin qeri.. Ama sakın dönme !
Gitmek qerekir bazen..
Başkasını buLdu die kendini yeme,Nese ne Bitti !
ÖyLe yada bitti !
Gitmek qerekir bazen..
GözyaşLarın aksada,
Yüreqin sızLasada..
Bitti işte yüreqin dinLenecek,
YaLnızLıqın oLqunLaştıracak seni..
Bittiqini yaşamak we anLamak,
GözLerini iyi açmak,
Kendine haksızLık etmemek için..
Gitmek qerekir bazen..
O başka boyuta qeçmişdir çoktan,
Sınanmayan hiç bir sewqi..Gerçek sewqi deqiLdir..
Artık anLamaLısın..

Hiç yorum yok: