2 Kasım 2008 Pazar

Gökçe Kırgız Yıldızsız Geceler Dinle

Göz yaşım kurudu akmıyor aşkım
Senin derdini senle ezberlemişim
Sen giderken canım vurdun ya beni
Ben dönersem seni öldüreceğim.

Yıldızsız gecelerden güneşsiz sabahlara
Uyanmak nedir sen bilir miydin?
O yarin elinde mutluydun teninde
Ben öldüm birkere gelir miydin?

Ellerin yanında kalır diyorum
Elalemin koynunda uyur diyorum
Bu yüzden ellerim soğur diyorum
Yürek soğuk gece soğuk su soğuk

Yıldızsız gecelerden güneşsiz sabahlara
Uyanmak nedir sen bilir miydin?
O yarin elinde mutluydun teninde
Ben öldüm birkere gelir miydin?







Gökçe Kırgız Haketmedim-2009 Dinlemek için Tıklayınız...
Gökçe Kırgız Kıyabilirmiyim-2009 Dinlemek için Tıklayınız...

109 yorum:

Adsız dedi ki...

şarkın çok güzel.hep beğenerek dinliyorum.bunun gibi daha güzel şarkılarını bekliyorum.yalnız şarkının arka planına biraz daha renk katması için müzik koyabilirdin.yinede şarkı sözlerin ve sesin çok güzel.

Adsız dedi ki...

şarkın çok güzel.hep beğenerek dinliyorum.daha güzel şarkılarını bekliyorum.yalnız şarkının arkasına renk katması için birazdaha müzik koyabilirdiniz.yinede şakı sözleri ve sesin çok güzel.

Adsız dedi ki...

yaa çok guzel ya supersin tek kelımeyle mükemmel

Adsız dedi ki...

bence güzelll ama sarkıyı arkadaşımdan öğrendim senini hayranın diilim çünki hiç ğörmedim ama sesine hayranım.:D

kayıp kentin güzeli dedi ki...

şarkılarını çok beğeniyorum yanlızlığımda tek çarem oluyo sesin çok güzel başarılarının devamını diliyorum ben DUYGU

Adsız dedi ki...

bence gökçe kırgız çok güzel bir şarkı yazmış bayıldım biz okuldaki kız arkadaşlarımla sürekli grup halindeyken bu şarkıyı bağıra bağıra söylüyoruz.bende 8.sınıf ögrencisiyim ve seneye güzel sanatlar lisesini oku yup sizin gibi bir sanatçı olmak istiyorum.HELİN KILIÇ

Adsız dedi ki...

ŞARKILARIN GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL ÖVGÜYE DEĞER BİR ŞARKICISIN SENİ ÇOK BEĞENİYORUM YA MÜKEMMELSİN

Adsız dedi ki...

bu sakı cok ama cok guzel her dınledıgımde buyukannemı hatırlıyom sızlere cokm ama cok tesekkur edıyorum boyle bır sarkı besteledıgnız ıcın ve bu sarkıyı buraya koyan ıbrahım yalcın abımede cok sevgıler saygılar gonderıyorum sızlerı sevıyorum
benım adım SEZER 13 YASINDAYIM sızlerı sevıyorum by

Adsız dedi ki...

şarkı çok güzel ilk dinlediği m günden berli hayranım tekl kelimeyle harika teşekükürler gökçe kırgız şarkı için

Adsız dedi ki...

BENCE ÇOK GÜZEL ÇOK BEYENDİM BU ŞARKIYI HER KEZ DİNLESİN

Adsız dedi ki...

şarkı çok güzel süper sadece bede ki anısı olduğu için beni ağlatıyor...

Adsız dedi ki...

bence süper bütün aşk acısı çekenler dinlesin

Adsız dedi ki...

bence süper bütün aşk acısı çekenler dinlesin

Adsız dedi ki...

bence süpeeerrr bütün aşk acısı çekenler dinlesin bende çekiyorum dinliyorum ağlıyorumm muhteşem ve ötesi ama gökhan türkmen bilmezdin bir daha seveceğimi şarkısınıda dinlemenizi tercih ederim...

Adsız dedi ki...

süper bir şarkkı demeye bişe bulamıom harika ötesi bence baska yeni sarkılar çkarsın

Adsız dedi ki...

harika bir sarkı bir çok duyguyu ifade ediyor yüreğimin tam gam teline hitapetmiş başarılarının devamını dilerim bizleri o güzel sesinden mahrum bırakmayıp yenilerini bekliyorum

Adsız dedi ki...

.........Tek kelimeyle "SÜPER" Vallaha dicek söz bulamıyorum gerçekten güzel yazmışsınız ve güzel söylemişsiniz............

Adsız dedi ki...

çok güzel bi şarkı çok beyeniyorum hep dinliyorum bu şarkıyı çok süper bi şarkı

Adsız dedi ki...

çok güzel de birazdaha uzun olsa daha ii olurdu yha

Adsız dedi ki...

çook gsl harka bişi tebrik ederim

Adsız dedi ki...

harika çok şugar
sınıfça bu şarkıyı dinliyoruz ve sölüoruz:)))

Adsız dedi ki...

ya çok güzel olmuş ama arka plana güzel bi müzik atsan çok güzel olacak sesin ve şarkıların çok güzel seni ilgiyle dinliyorum

Adsız dedi ki...

EVET SÜPER Bİ MÜZİK BİZ HEP BUNU DİNLİOZ SATEN SINIFTA 5 KIZ VAR 5 İMİSDE DİNLİOZ VE BAGRA BAGRA SÖLÜOZ [[ BENİM BİR KANKAM VAR O SEVGİLİSİNDEN AYRILDI HEP BU ŞARKIYI DİNLİO AGLIYARAK SÜPER YAA ]] 6. SINIF

Adsız dedi ki...

bence hiç güzel değil

Adsız dedi ki...

bu şarkı gerçkten çok güzel hep beğenerek dinliorum basarılarının devamını beklioruzz

Adsız dedi ki...

bu nasıl yaaaa süperrrrrrrrrrrrrrr harbiden kardeşler

Adsız dedi ki...

bu şarkı çok güzel inanın bayıldım

feride dedi ki...

bu şarkı beni çldürüyo sevdiimle dinlediğim ilk şarkı

Adsız dedi ki...

ya harikasınız

Adsız dedi ki...

cok tatlı bir sarkı arkadaslar bakın dinleyin tek basınıza ve birde tek bira cakın cakır keyif olun bu sarkıda askınızı size yasatır yani bu sarkı

Adsız dedi ki...

süperrrr bayılıom bu şarkıya

Adsız dedi ki...

söylicek bişey bulamıyorum
kelimeler kifayetsiz kalıyor bayıldım resmen

Adsız dedi ki...

cok güzel parça dinledikçe kendimi kaybediyorum

Adsız dedi ki...

şarkı çoooooooooooook güzel bu şarkı aşkım tugayla benm şarkımız

Adsız dedi ki...

tugay seni seviyorum aşkım

Adsız dedi ki...

süper ya dicek bişe yok valla bayıldım artık ne diim(((...)));d

Adsız dedi ki...

bencede çok güzel ben çok beğeniyorum...

Adsız dedi ki...

çok güsel çok beğeniyorum yhaaa

Adsız dedi ki...

yha qerçekten süper bi şarkı...

yıldızsız_gecelerden dedi ki...

bence şarkı güzel ve en güzel bölümüde şu

Yıldızsız gecelerden güneşsiz sabahlara
Uyanmak nedir sen bilir miydin?
O yarin elinde mutluydun teninde
Ben öldüm birkere gelir miydin?

ama bu şadece bence başkalarının fikrini ve düşün cesini bilemem herkesin zevki farklı

Adsız dedi ki...

çok süper biiii şarkı daha böyle şarkılarını bekliyoruz gökçe abla tam aşıklara göre bir şarkı süüüüper bir şarkı

Adsız dedi ki...

şarkı süperr bunun gbi güzel şarkılarınıda beklioruzz beyaz showa çıksanaa....

Adsız dedi ki...

bu şarkıyı bütün aşk acısı çekenlere bedavaya dağıtiurum alan alır almayan goyversin bu arada şarkı süper

Adsız dedi ki...

çok güzel bir şarkı tek kelimeyle süper

Adsız dedi ki...

şarkıyı beğenerek dinl,iyorum senin hayranım değilim ama senin şarkılarını seviyorum.Hayatta başarılar.

Adsız dedi ki...

cooqq quzel bır sarkı emeklerıne saqlık

seviyorum_ask_bebegim dedi ki...

çok güzel şarkı belki okulumun gecesindede arkimle söyleyebiliriz bu şarkıyı çıkarana yapana ve söyleyene teşekkür ederim ('...')

Adsız dedi ki...

çok beyendim süper harika bir numara adsız

ssssssss dedi ki...

şarkı coq gusel ama biraz hizli soylese daha güsel olurmuş:)

Adsız dedi ki...

ya çok güzel tek kelimeyle mükemmel

Adsız dedi ki...

yha acyip bii coook guzel yha ama ben bnu bilgisayara atamıom ne olcak habire bilgi sayardan dinliom hem oyuzden telefonumada atamıcam

Adsız dedi ki...

ya şarkı süperde indirmede olsaydı keşke çünkü; sürekli bilgisayardan açmak zor oluyo unutyorum bazen dinlemeyi...

karşıkısız aşık dedi ki...

bence çok güzel bi şarkı hemde çok benim şarımmmm oldu yani karşılıksız sevenleri olsun

betül dedi ki...

süper çok güzel olmuş.

Adsız dedi ki...

elalemin koynunda uyur diyorum deil HELALİN KOYNUNDA UYUR DİYORUM olması lazm ynlş olmus ...

Adsız dedi ki...

bence şarkı mütiş ama biraz daha renklendire bilirdi örneğin bir müzik yada kliple

MELİSSA TUĞÇE dedi ki...

abla keşke adınızı yazsaydınız.bu şarkınızı çok beğendim.hep bu şarkıyı söylüyorum.31 mayısta 12 yaşıma gireceğim.ayrıca sesiniz çoooooooooooooookkkkkkkkkkk güzel.doğum tarihim 31.05.1997

Adsız dedi ki...

YAAAAAAAAA ABLAAA SÜPER BU ŞARKI SESİNİZ DE ÇOOKK GÜZEL

Adsız dedi ki...

ben senin büyük hayranınım şarkıyı ben için oku okeymi BABY

Adsız dedi ki...

süper bea abe ben bu şarkıyı çok sendim bea

ece dedi ki...

Bence çok guzel hayatımda bu kadar guzel şarkı görmemiştim gerçekten mukemmelll..!

Adsız dedi ki...

yaaa süperrrrr mükemmel

m.can dedi ki...

ben bu müziği dinlediğimde sılamı hatırlıyom

Adsız dedi ki...

muthiş bir şarkı bu ya =(

Adsız dedi ki...

seni seviyorum şehmus bu şarkıyı sana armağan ediyorum aşkım bu arada enes senide biri seviyor bunu unutma zalim biraz kızın yüzüne baksana

şeker dedi ki...

tek kekimeyle süperrrrrrr ya yok böyle bişey

Adsız dedi ki...

bu şarkıyı ilk dinleyince hiç beyenmedim ama sonradan nedense çççooooookkkkkk sevdim

Adsız dedi ki...

bence bu şarkıyı aşk acısı çekenler dinlesin SÜPER bir şarkııı

gökçe mayda dedi ki...

gökçe kırgıza çok ama çooooook teşekkürler bu kadar gzel sesi lduğuna şaşkınım çok ama çoook beğendik en çokte yıldızsız gecelerden güneşsiz sabahlara uyanmak nedir sen bilir misn sözünü çok güzel ama çoooooooooooook güzel söylüyor aslında hepsi gzelde bu sözü bana daha güzel geliyor

Adsız dedi ki...

Cokk teşekkürler sesin coq güzel

Adsız dedi ki...

çoq qusel walla çoq beqendim

Adsız dedi ki...

bence çok güzel

Adsız dedi ki...

SENİ ŞARKİLARINI ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKK SEVİYORUM SÜPERRRRRRRRRRRRRRRRRSİNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Adsız dedi ki...

ya bu şarkı çok güzel ama ne düşünerek yazılmış merak ettim sanki yaşamiş gibi:(((( dinledikçe ağlıyorum yaaaaa

Adsız dedi ki...

çok beğeniorum aşğm

Adsız dedi ki...

çok beğeniorum aşğm

Adsız dedi ki...

çok çirkin olmuş

Adsız dedi ki...

tam bana göre süper

Adsız dedi ki...

gökçe iyiki varsın.aşk acısına bu kadarmı güzel hitap edilebilir.başarılarının daimi olmasını diliyorum.arkadaşlar bence herkes gökçenin başarısını bilmeyenlerle paylaşsın

Adsız dedi ki...

Neden bilmiyorum ama bu şarkıya bayılıyorum.Bu şarkıyı matematik öğretmenimden öğrendim.

melek dedi ki...

ben bu şarkıyı astsb yımdan duydum şimdi sadece bu şarkıyı dinliyorum

Adsız dedi ki...

bu şarkının hayranıyım süper daha güzel şarkılar bekliyorum sizden çok güzel şarkı herkesin dinlemesini tavsiye ederim

istasyon serserisi dedi ki...

bnce bu şarkı süper yha sana hayranım gökçe bu şarkı sevipte unutanlara gitsin...
BU ŞARKIYI BEĞENMEYEN ÖLSÜN
BU ŞARKIYI AKLIMA YASDIM ÇHOK GÜSEL YHA DOĞRUSUNU SÖLEMEK GEREKRSE AZ KALA AĞLICAKTIMM....
(-_-)
BÖYLE DEVAM ET GÖKÇE SÜPERSİN

Adsız dedi ki...

çok güzel bir şarkı zaten sizin gibi birisinede bu yakışırdı

Adsız dedi ki...

bu şarkı gerçekten çok güzel.bu şarkıyı ilk duyduğumda çok beğendim ve hala çok severek dinliyorum.GÖKÇE KIRGIZI da çok seviyorum.

Adsız dedi ki...

şarkı muhteşem de ayrılık anında pek sarmıyo

ferhat dedi ki...

BU ŞARKI ÇOK GÜZEL VE BU ŞARKI BENİM BİRİCİK SEVGİLİM BÜŞRA BAĞCIYI HATIRLATIYOR

Adsız dedi ki...

bencede güzel süper muhteşem helal olsun gökçe kırgısız

Adsız dedi ki...

süper bir şrkı gökçe kırgızı tebrk ediyorum bu şarkıyı daha ne kadar dinlerim anlatamam benim bu şarkıyı ezberlemem lazım

Adsız dedi ki...

ya muhteşem sana aşığım bayılıyorum

pınar dedi ki...

aşkım suat ben pınar belki bu yorumumu görmessin ama yinede ben sölim seni dünyalar kadar çok çok çok ama çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

pınar ve suat dedi ki...

aşkım suat ben pınar benim seni sevdiğimi bilmiyorsun ama ben seni çok seviyorum ve seninde beni sevdiğini hissediyorum cnm aşkım seni çok çok çok çoooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum bu şarkı sadece bizim şarkımız gökçe kırdıza ve ekip arkdaşlarına bu şarkıyı hazırladıkları için çok teşekkür ederizzz...

yanlız aşık fatime dedi ki...

dahaq öncede seni dinlemiştim ve seni çok beyenmiştim sana bayılıyorum tek kelimeyle harikasınnbaşarının devamını diliyorum hoşçakal gökçecim bbbbbyyyyyyyyyygu

Adsız dedi ki...

sfr şarkı be:( :d

yalan aşk dedi ki...

şarkı çok güzel çok beğendim.Her zaman duyardım bu şarkıyı sanatcısını bilmezdim ama ögrendim.

Adsız dedi ki...

süper bi şarkı çok qüsel gökçe aplanın şarkılarının hepsi çok qüsel

sibel dedi ki...

süpersin özellikle yıldızım şarkısı

Adsız dedi ki...

ya varya ben bu şarkıyı bilmiyodum mahallenin çocuklarından öğrendim en sevdigim şarkılar kitabına ekledim süper bi şarkı inanılmaz yorumlarda almış başını gidiyo güzel şarkı:D!!!!!!!

Adsız dedi ki...

ya mütiş sarko

GENÇYENİBOSNALI dedi ki...

süper bi şarkı yenibosnalı ERKAN ve ANTEPLİ TÜLAY ın şarkısıdır

gamze dedi ki...

çok beğendim abi bu şarkıyı bence hemen klip çekinde yayınlansın müzik programlarında falan

Adsız dedi ki...

çk gslya tek kelime ile harika
:D:)

Adsız dedi ki...

ilk duyduğumda çok beğenmemiştim ama dinledikçe seven bir kalbe hitap ettiğini anlıyorum ve sürekli dinliyorum...

iklim dedi ki...

ben dinledim ve gerçekten harika dinlemaye deyer çok beyendim anlamlı bi şarkı olmuş

Adsız dedi ki...

buuu şarkııııı süperr biz bu şarkıyı müzik performas ödeviii olarak yaptıkk

Adsız dedi ki...

muhteşemm ben bu şarkıyı arkadaşımdan duydum müzik performans ödevi olarAK kullandık

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR ÇOOOOK TEŞEKKÜR EDERİM BU ŞARKIYI SÖYLEMEK İÇİN ÇOK ÇALIŞTIM ŞARKIYI BENDE ÇOK BEĞENMİŞTİM BANA SORMAK İSTEDİĞİNİZ BİRŞEY VARSA SORABİLİRSİNİZ GÖKÇE KIRGIZ

selena gomez dedi ki...

bence harika sesleride çok güzel

Adsız dedi ki...

gerçekten çok anlamlı bi şarkı sık sık dinliyoruuum...