17 Kasım 2008 Pazartesi

"PKK'ya Şiir" Okumadan Geçmeyin


Dağda üç Beş domuz Sürüsü
Tutturmuş Bir Kürdistan Türküsü
Eline Almış Bayrak Diye Bir Masa örtüsü
Satsan Beş Para Etmez Ne Dirisi Ne De ölüsü
Soyu Soysuz Olan Sensin Toprak Senin Neyine
İte itlik Yapıp Kafa Tutma Beyine
Anlasa Dediğimi Sokaktaki Köpek Ağlar Haline
Duy Ulan Soysuz Ne Mutlu Türk'üm Diyene!!!



Arkadaşlar... O kansız soysuzlara ulaşıncaya kadar gönderin bu maili herkese. Bilsinler bu ülkenin sahipsiz olmadığını...
Tabi sen bu ülkenin sahibi olduğunu hissedersen...


Yazanın eline yüreğine sağlık. Bu şiir mail olarak bana ulaştı ve birçok kişiyede hemen gönderdim. Buradanda yayınlayarak daha çok kişiye ulaşacağını düşündüm.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

türkleriin yüz karası şiir senin neyine senin gibilere itlik yapıp kafa tutma kimseye önce insan ol sonra türk.NE MUTLU İNSANIM DİYENE

Adsız dedi ki...

ben yorum gönderiyorum ama yayınlamıyorlar