12 Şubat 2009 Perşembe

Belkilerim Sonralarım Keşkelerim Dinle


Belkilerim sonralarım keşkelerim
Olmadan yaşabilirmiydim
Gitsem elimden tutacak kimse kalmayacak
Kalsam içimde küllerim tekrar savrulacak
İskanbil kağıtlarından evler gibi
Yerinde olsaydım dokunmadan önce
Birkez daha düşünürdüm

Ama yok artık düşünme
Bir gün daha sensiz geçiyor
Nasıl olsa bitti üzülme
Biliyorum üzülmeyeceksin ama

Ama yok artık düşünme
Bir gün daha sensiz geçiyor
Nasıl olsa bitti üzülme
Yada en azından üzülmüş gibi yaparmısın...

Gitsem elimden tutacak kimse kalmayacak
Kalsam içimde küllerim tekrar savrulacak
İskanbil kağıtlarından evler gibi
Yerinde olsaydım dokunmadan önce

Ama yok artık düşünme
Bir gün daha sensiz geçiyor
Nasıl olsa bitti üzülme
Biliyorum üzülmeyeceksin ama

Ama yok artık düşünme
Bir gün daha sensiz geçiyor
Nasıl olsa bitti üzülme
Yada en azından üzülmüş gibi yaparmısın...
Birkez daha düşünürdüm

1 yorum:

Unknown dedi ki...

süper :)