5 Şubat 2009 Perşembe

Eray Aksoy Tadını Kokunu ve Rengini Dinle


Ne gerek vardı bu mumlara
Ne şaraba
Bu kadar mı zor mu beni sevmek
Sarhoş olman mı lazım illa

Uzattın lafı biryere varamadın hala
Yaptığım herşeyi mantığında
Bir yeri olmalı mı illa

Ben zaten razıyım dünden
Günahlara girerim
Ben zaten razıyım dünden
Olmuyorsa giderim

Korkuyormusun Korkma benden
Korkuyormusun korkma benden
Ben istenmeyince giderim

Günahta olsa kollarımdan
Tutup kollarımdan çek beni
Yasakta olsa yüzüme vurma
Ne olur kaçırma ellerini

Sonunda bende istedin de
Birkez olsun öpmeyi
Hayal etmek yetmiyor
Tadını kokunu ve rengini

Bekledim bunca zaman
Bekledim bunca zaman
O gülüşün dudağının kenarında
Anla işte çıkmıyor aklımdan
Öpmek istedim dudağının kenarından
Anla işte çıkmıyor aklımdan

Korkuyormusun Korkma benden
Korkuyormusun korkma benden
Ben istenmeyince giderim

Günahta olsa kollarımdan
Tutup kollarımdan çek beni
Yasakta olsa yüzüme vurma
Ne olur kaçırma ellerini

Sonunda bende istedin de
Birkez olsun öpmeyi
Hayal etmek yetmiyor
Tadını kokunu ve rengini



2 yorum:

Adsız dedi ki...

harıka

Adsız dedi ki...

yardım edin bunu faceye atmam lazım :((:((