16 Şubat 2009 Pazartesi

Yeliz Üçok Bugün Ayrılığın Üçüncü Senesi Dinle


Bugün ayrılığımızın üçüncü senesi. Oysa ben seninle geçen günlerimi saymak isterdim. Sensiz geçen günlerimi değil. beynime kazıdım bu tarihi. Bir yaz günü bu kadar soğuk gelebilir mi insana.?Bu kadar karanlık olabilir mi bir gün?

Bir oyun gibi. Hep aynı şeyler oluyor. Ne zaman bitti desem yine sendeyim yine oyunun en başında. Hep aynı acı. Hep aynı ızdırap. Bitmiyor bitiremiyorum. Öyle sevmişim ki seni. Ardı ardına geçen yıllar dahi unutturamıyor seni bana.

Ayrıldıktan sonra çektiğim acıları anlatmam imkansız. Ağlamayı bilmeyen gözlerim ağlamayı öğrendi. Kaç gece sabahlara kadar ağladım, kaç gece adını haykırarak uyandım bilmiyorum. Şimdilerde sensizliğe alıştım. Yokluğun bir sen yarattı benden. Senin gibi kalpsiz, senin gibi aşkı sevgiyi harcayan biri oldum bende. Kimleri üzdüm kaç kalbi kırdım, kaç kişinin hayallerini yıktım... Öğrendim kalpsiz sevdiğim, öğrettin her şeyin yalan olduğunu en acı şekilde öğrettin bana...Ama bunlar mutlu etmedi beni. Yanlıştı çünkü bunlar. Seni mutlu eden oyunlar, senin doğruların bana yanlıştı. O zaman çocuktum belki ama artık büyüdüm, bu ayrılığın acısı fazlasıyla olgunlaştırdı beni.

Nede çok sevmişim seni. Bunca zaman yerine kimseyi koyamadım.

Kimseyi seni sevdiğim kadar sevemedim.

Şimdi ellerin hangi elleri tutar,

O yosun gözlerin kime bakar,

Sevgiyi bilmeyen kalbin kimin için atar bilemem. Bilmekte istemem zaten.

Ne garip değil mi sen yıktığın hayattan habersiz devam ediyorsun yaşantına. Gönlün yalan sevgilerden yana ne kadar da şanslı. Ama unutma insanı ayakta tutan yalan sevgiler değil. Aksine hayatını karartan, hatalar yaptıran tek şey ...

Gittiğin günden beri tek kelime konuşamadık seninle. Bakmaya kıyamadığım o yosun gözlerini bir daha hiç göremedim. Ama bunlar bile unutturamadı seni bana. Varlığına inat yokluğunda bile sevdim ben seni. Anlamıyorum, anlam veremiyorum. Bu kadar çabuk mu parçalanır sevgiler. Yazık; oysa ki ne çok sevdim ben seni . Ben sensiz kalmaktan korkarken, sen beni sevmekten korktun. Yanlış nerede, hata kimde diye sorgulamıyorum artık. Anladım ki benim sana olan sevgim fazla gelmiş senin küçücük yüreğine. Görüyorsun ya sevdiğim seni anlatmaya artık ne satırlar ne de sayfalar yetiyor. Kalemim kırıldı yüreğim sustu artık. Seni yazamıyorum artık. Adını heceleyemiyor dilim. Korkuyorum. Bir kez daha aynı acıları çekmekten korkuyorum.

Evet bugün ayrılığımızın üçüncü senesi. Ama sanki dünmüş gibi aklımda gidişin. Hani gidişin Benim üzülmemem içindi hani unuturdum...

Bak UNUTAMADIM... Kolay kolayda unutamam bilirsin. Nasıl unutabilirim ki? Soluduğum hava, içtiğim su gibisin. Sevmişim seni bir kere, koymuşum kalbimin en derin yerine. Ne kadar uzakta olsak birbirimize zaman alışmayı öğretiyor sadece, unutmayı değil.

Varlığın bana yetmiyorken yokluğunla avunmak zorundayım.

Ya al götür kalanımı...

Ya da gel tamamla eksik kalan yanımı...

SöYLe ŞiMDi SeN NeRDeSiN BeN NERDe?


26 yorum:

Adsız dedi ki...

bu şiir beni benden aldıııııııı götürdü,mahvetti,gerçekten ayrıldım ve tam 3 yıl oldu,çok sevdim çoooooooook,ayrılığa dair tüm şiirler benim olsun..fatma....

Adsız dedi ki...

bana da bir şiir armağan ederseniz dünyanın en mutlu insanı olurum. teşekkürler.fatma şahin

Adsız dedi ki...

ben bu şiiri her akşam dinliyorum artık........çünkü çok güzel ve anlamlı bana göre......fatma şahin

dilek dedi ki...

yelızcıgım sıırlerın cok guzel cok ıcten okuyorsun agzına saglık banada bır sıır okurmusun canım esım ve bırıcık kızım ıcın sımdıden tesekkur ederım

Adsız dedi ki...

yeliz beh sni jok jevidim süper sesin var behn ecem msnemi ekle lütven=emo_xd_ecem@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm sesini ve şiirlerini sadece MÜKEMMEL buldum harikasın tek kelimeyle harika her gece dinlemeden uyuyamaz oldum bundan sonra bi hayranın daha oldu bilmeni isterim we başarılarının dewamını dilerim

Adsız dedi ki...

ablaammmmm süpersin ya yaktın biizi sesin harika be ablammmmmmm

Adsız dedi ki...

o kadar güzel ki bende sevgilimden ayrılalı tam 3 sene oldu ama hala seviyrum.........

Adsız dedi ki...

çok güzel bu şiirde kendimi buldum okadr güzelki cnm içim acıyor ama defalarca dinliyorum içim kaan ağlasada ama hayırsızı hala bende seviyorum hala

Adsız dedi ki...

bu şiire katılmak için 2 yılım eksik ama bende o yasadıgım askı ne 2 yıla nede 1 ömüre sıgdırdım canımdan cok sevmiştim offff ıfffffffffffffff ne yazacagımı bilemiyorum şiir beni resmen aldı götürdü tbrk ederim yeliz (Habip)

Adsız dedi ki...

ABLACIM=
Gerçeksen süpersin çok güzel ve anlamlı söylüyorsun .ben senin en büyük hayrannınım........

Adsız dedi ki...

gerCekden cok gzul bi şiir

BnmDe bugn 1yıl oldu :( ama hala seViOrum onu unutamıyorumm

Adsız dedi ki...

ya yeliz abla msn adresin veya web siten warsa yazarmısın?

Adsız dedi ki...

ya be ne duygudur böyle helal olsun

Adsız dedi ki...

ben mine slm yeliz abla benim arkdaşımın ve yengemin adaşısın seni çokk sevdim herzaman dinliyorum beni msn ne kaydet ok seniseviyorum4675@windowslive.com istiyen de ekleye bilirrrrr

Adsız dedi ki...

slm seniçoooooooookkkkkkkkkk
sevdim sennekadar tatlı birisin canımya herzaman seni dinliyorum bu arda ablama da çok benziyor sun senin kadar tatlı oda
beni msn nekaydet
seniseviyorum4675@windowslive.com
bunu isteyen kaydetsin okeyy

Adsız dedi ki...

selam arkadaşlar ben lütfi bu işir cok guzel ama anlamını anlaya bilenler bilmem cunku ayrıldıgım arkadaşa bu şiiri göndermiştim cok begenmiş msn atresi vermiş buradan ona selam bende bırakayım .com canlarım

Adsız dedi ki...

MERABA BEN DAMLA BU ŞİİRİ OKURKEN GÖZYAŞLARIMA ENGEL OLAMADIM TEKER TEKER DÖKÜLDÜ GÖZLERİMDEN BENİ GEÇMİŞE GÖTÜRDÜ BU ŞİİR DERİNDEN ETKİLEDİ BENİ AYNI ŞEYLERİ BNDE YAŞADIM SEN DE OKADAR DUYGULU OKUDUN Kİ İÇİMDE FIRTINALAR KOPTU KÖTÜ OLDUM BİRDAHA ASLA DİNLEMİCEM BU ŞİİRİ ASLAAAA

ezgi dedi ki...

yeliz çok güzel şiirdi ilk defa dinledim bana da uyuyor şiirin çok ağladım çok duygulandım

ezgi dedi ki...

banada bir şiir armagan ederseniz çok sevinirim bu gün ayrılacağım sevdigimiçin

Adsız dedi ki...

slm akadaslar ben yaşar kaşıkci bu sarkı benı benden aldı bitirdi agzınıza sağlık

Adsız dedi ki...

sanki bütün siirler benim icin yazilmis...
artik aska inancim kalmadi 3sene oldu ama onu hala unutamadim denedim olmuyor unutmak kolay degil nekadar cok sevsemde okadar nefret ediyorummm...

kiz1990@hotmail.de dedi ki...

sanki bütün siirler benim icin yazilmis...
artik aska inancim kalmadi 3sene oldu ama onu hala unutamadim denedim olmuyor unutmak kolay degil nekadar cok sevsemde okadar nefret ediyorummm...

Adsız dedi ki...

super :(((

EBRU TİMOÇİN dedi ki...

AŞIK OLDUM AŞIKKKKKKKKK BEN 12 YAŞINDAYIM ALİ DEMİRALA AŞIGIMMMMMMM

Adsız dedi ki...

o kadar cok şey varki burda beni anlatan ve ben onsuz yapamıuorum o yapıyor hiç bişey olmamiş gibi ben yokmusum gibi canım cok yanıyor kendime gelemiyorum bittim tükendim dayanamıyorum artık evet uc sene oldu ama benim için bir ömür onsuz olmuyor ben bunları her ne kadar ona desem de onun bana soylediği tek cümle ben seni sevmiyorum baskasını seviyorum ne kadar büyük biir acı degilmi sevdiğin insanın baska birini sevip seni istememesi ve ben artık korkuyorum baskasını sevmekten baskasına güvenmekten korkuyorum dışarı cıkmaz oldum insanların yüzünü dahi görmek istemiyorum canım yanıyor nereye baksam o onu ne kadar cok sevmmişim o bunu bile bile sevmiyor ama ben onu seviyorum bnm sevgim ikimizde yeterli olurdu ama o kabul etmiyor gelde bu acıya dayan gelde bu hayatı yaşa cok zor dayanamıyorum duvarlar üzerime geliyor akşamları özlüyorum onu cok özlüyorum sesine hasret kaldım :(