7 Nisan 2009 Salı

Dj Sait Falcom Feat Funda Birini Bıraktım Dinle


Funda (nakarat 2x)
Birini bıraktım, ikincisi sırada
Unuttum sayısını, üçüncüsü kim acaba

DJ Şahin
Yaz günü sıcak, uyumayı bırak
Haydi Falcon, diskoya bir bak
Bizim ölü mekan, hatunla dolu
Hadi hadi fırla, kaçırma valla
Kızla eğlen, yoruldunmu dinlen
Şişeleri fondip, yapıpta geleceğim
Anlatacağıma, kulak verin
Bu hikaye başlar, şimdi aniden

Funda (nakarat 2x)
Birini bıraktım, ikincisi sırada
Unuttum sayısını, üçüncüsü kim acaba

Falcon
Atladık arabaya, bizim kizi alacağız
Evine yanaştık, bir sürpriz yapacağız
Bir hediye aldım, gönlünü çalayım
Bu aralar kırdım, bunu unutturayım
Eyvah oda ne, bizimkisi orada
Kolunda bir adam, kim lan bu zurna
Gidiyor valla, bindiler arabaya
Takip et baboli, yetişelim durma

Funda (nakarat 4x)
Birini bıraktım, ikincisi sırada
Unuttum sayısını, üçüncüsü kim acaba

Falcon
Diskoya yanaştı, indi arabadan
Kolunda o herif, gidip parçalayacağım
Bizde yanaştık, kapıda korumalar
Damsız girilmez, dedi dallamalar

DJ Şahin
Kankam aradı, kızları çağırdı
Taktık kolumuza, baktık yolumuza
Girdik içeriye, birde ne göreyim
İkiside pistte, kopmuşlar valla

Falcon
Tuttum kolundan, çektim kenara
Bu adamda kim lan, cevap ver bana
Aslan gibiyim, aldattın beni ha
Beklemezdim, lanet olsun sana

Funda
O benim abim, rahat bırak manyak
Üf çekil artık, bana bir Konyak

Misafir
Haydaaaa... Aşkım bu da kim
Haydi dans edelim



17 yorum:

Adsız dedi ki...

ya bence tek kelimeyle süperrrrrrrrrrrrr yani dfiyecek yok

Adsız dedi ki...

bence cokkk güzel birini bıraktım ikincisi sırada

Adsız dedi ki...

muhteşem sewğilime ğöre

Adsız dedi ki...

mükebein ötesinde bu şarkı dinleyenn beni eklesinn erkekler size diyom merve_1998_korkut@hotmail.com

Adsız dedi ki...

özül dilerim yanlış yazmışım merve_1996_korkut@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bence de süper olmuş bayıldım ama mervecim sen harbi salaksın ya bu site erkek bulma sitesi değil daha msnni unutucak kadar küçük ve cahilsin hala erkek peşindesin bi abla tavsiyesi erkeklerle bu kadar yakın olmaya kalkma ne derler bilirsin ne gelirse meraktan...

Adsız dedi ki...

hakn nı bırakmıştı hakn nı geri kızların ellinden eldım beni sevdiğini şöyle öğrendim ban msnde dedi başka bişeyden bahs ederken dedi benimle cıkarmısın bende sevdiğim için ewwwwwt dedim onun için bu şarkıyı cok seviyorum herkes derki şimdi görgüz ama değilim

Adsız dedi ki...

yani ben bu şarkıya hayranım yani tek bir kelimem var oda tek kelimeyle süper

Adsız dedi ki...

çok beğendim

Adsız dedi ki...

bence çok manyak bişi 100 kere dinledim hala doyamadım

by ZALİM dedi ki...

güzel şarkı ama funda kadar değil

Adsız dedi ki...

Funda (nakarat 2x)
Birini bıraktım, ikincisi sırada
Unuttum sayısını, üçüncüsü kim acaba

DJ Şahin
Yaz günü sıcak, uyumayı bırak
Haydi Falcon, diskoya bir bak
Bizim ölü mekan, hatunla dolu
Hadi hadi fırla, kaçırma valla
Kızla eğlen, yoruldunmu dinlen
Şişeleri fondip, yapıpta geleceğim
Anlatacağıma, kulak verin
Bu hikaye başlar, şimdi aniden

Funda (nakarat 2x)
Birini bıraktım, ikincisi sırada
Unuttum sayısını, üçüncüsü kim acaba

Falcon
Atladık arabaya, bizim kizi alacağız
Evine yanaştık, bir sürpriz yapacağız
Bir hediye aldım, gönlünü çalayım
Bu aralar kırdım, bunu unutturayım
Eyvah oda ne, bizimkisi orada
Kolunda bir adam, kim lan bu zurna
Gidiyor valla, bindiler arabaya
Takip et baboli, yetişelim durma

Funda (nakarat 4x)
Birini bıraktım, ikincisi sırada
Unuttum sayısını, üçüncüsü kim acaba

Falcon
Diskoya yanaştı, indi arabadan
Kolunda o herif, gidip parçalayacağım
Bizde yanaştık, kapıda korumalar
Damsız girilmez, dedi dallamalar

DJ Şahin
Kankam aradı, kızları çağırdı
Taktık kolumuza, baktık yolumuza
Girdik içeriye, birde ne göreyim
İkiside pistte, kopmuşlar valla

Falcon
Tuttum kolundan, çektim kenara
Bu adamda kim lan, cevap ver bana
Aslan gibiyim, aldattın beni ha
Beklemezdim, lanet olsun sana

Funda
O benim abim, rahat bırak manyak
Üf çekil artık, bana bir Konyak

Misafir
Haydaaaa... Aşkım bu da kim
Haydi dans edelim




işte sözler arkadaşlar qerçekten süper klipte mükemel bayıldım
(funda abla harikasınnn seni çoookk seviyorum s3esinde kendin qibi çokkk ama çoookkk qsl)

Sarra Bağdatlı dedi ki...

Süper şarkı,arabam da,ev de dinliyorum. Harika olmuş. SARRA BAĞDATLI

Sarra Bağdatlı dedi ki...

süper sarki yaa,cok begendim. arkadaslarla surekli dinliyoruz.

nesliş dedi ki...

yha süpersiniz yha sizi çok begeniyorum yha lütfen bnce işinize devam

kübra dedi ki...

bayıldım tek kelimyle süpeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrr harika

kübra dedi ki...

saolun süperrrrrrrr şarkı bayıldımmmmmm aldatanlar utansın