27 Haziran 2009 Cumartesi

Cellat Gönül Hecesi Dinle

Tek dileğim benimle olmam
SAdece kollarımda uyuman
SEnden Başka kimse olamaz dedim o zaman
Kabul oldu sonra dualarım
Olsu yine yersiz hatalarım
Sonu hüsran olsu yine hep malum olalı
Neye kırıldığını anlamadım
Önce farkettim sonra çaresizim
Kalbin açamadın bi kere bana sen
Böyle olunca ne yapabilirim

Üzmek istemedim hiçbir zaman
Senin gözyaşın benim ölüm kaderim
Belki hissettiremedim ama sadece
seni sevdim yemin ederim
Bak al seninim
O taş yüreğin sevemedi
Ama yeter artık dersen çeker giderim
Haramdı demek dudaklarının busesi
Dilim haykırmasa da sen GÖNÜL HECESİ

Dedimki o eski ben değilim
Çok üzdün beni hiç düşünmedin
Bu defa bitti dedinya
Yanar ciğerim

Kölen gibiyim esir ettin kendine
Bir defa bile koyamadım ah kimseyi yerine
Haramdı demek dudaklarının busesi
Dilim haykırmasa da sen GÖNÜL HECESİ

Neye kırıldığını anlamadım
Önce farkettim sonra çaresizim
Kalbin açamadın bi kere bana sen
Böyle olunca ne yapabilirim

Üzmek istemedim hiçbir zaman
Senin gözyaşın benim ölüm kaderim
Belki hissettiremedim ama sadece
seni sevdim yemin ederim
Bak al seninim
O taş yüreğin sevemedi
Ama yeter artık dersen çeker giderim
Haramdı demek dudaklarının busesi
Dilim haykırmasa da sen GÖNÜL HECESİ


1 yorum:

Adsız dedi ki...

öğrtmnm çk gsl bir sarkı bnu bise dnlttirdğnz içn tşkkr edrm Onurcan YÜKSEL