6 Haziran 2009 Cumartesi

Rotasız Kaptan Ömer Köroğlu Yorumu Dinle

Kelimeler suskun sadece yüreğim konuşuyor
Gökyüzü durgun gözyaşların ıslatıyor kenti sensiz
Rotasız kaptanın bu küçücük deryada şimdi
Sen nerdesin peki ey sevgili
Yürek ağır yaralı şimdi yokluğunda
SEnsiz olmayacak gitme dedim
GİTTİN......
Bak işte sensiz olmuyor
Gittin hayallerim yandı bu koskoca şehir yanlız çekilmiyor
Sanki herşey sana benziyor
Gittin bi yıkım gibiydi gidişin
Sen adım adım uzaklaşırken benden
Çöküp kaldı bedenim olduğu yere
Gidişini görmemek için gözlerimi kapattım Öyle acıdı ki içim
Kolarsalar kolumu bacağımı bu kadar acı duymazdım
Acım yaş olup akmalıydı gözlerimden
AĞLAYAMADIM.......
İçimde bir his var adını koyamadığım
Rotamı belirlemeye çalışıoyorum o da olmuyor
SEn olmasanda yaşatırım sanıyordum
Meğer ne kötüymüş seni sensiz yaşamak
Oysa bu aşk ne beter şeymiş
Nerdesin sevgili hangi yöndesin
Hangi yöne baksam sen Ne zormuş seni sensiz yaşamak
İki yanımı saran ellerinin yerine şimdi parmaklarının iki yanını sen diye
Şu zıkkım meret sigara sarar oldu
Yokluğum iliklerime kadar kanserli bir doku gibi işledi Gücüm tükeniyor sevgili YOKSUN.....AĞLIYORUM........
Ben seni çok özledim günler geçiyor
Özlemin sağnaklığında
Korkuyorum kokunu unutmaktan
Kendime yabancılaşmaktan
El olmaktan duygularıma
Yağmur yağdığımda şehrime sakın gelme yüreğime
Asfalta düşen yağmur damlalarında arıyorum seni
GİTTİN.......

Bir okyanusun ortasında tek küreği kaybolmuş sandalda
Dalgalarla boğuşan denizciyim şimdi
Rotasını arayan bi kaptanım Ama sen olası gereken yerde değilsin.
Bil ki sevmekten vazgeçmedim seni
Bil ki seninle birlikte sevdamıda taşıyacam yüreğimde
Bil ki seni unutmadım......

Seni öldürürken içimde bedenim öldü
Senin tatlı canın sağolsun
Anla be artık
S....E....N....S....İ....Z Y...A...P...A...M...I...Y...O...R...U...M

Yasin Söylemez



3 yorum:

Adsız dedi ki...

BU GÜZEL DUYGU YÜKLÜ YAZIMI BURDA PAYLAŞTTIGINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER....YAKINDA DÜZENLENMİŞ VE DAHA DUYGU YÜKLÜ HALİYLE SİZLERLE OLUCAK...
SAYGILARIMLA....
ROTASIZ KAPTAN...!
YASİN SÖYLEMEZ...

Adsız dedi ki...

BU GÜZEL DUYGU YÜKLÜ YAZIMI BURDA PAYLAŞTTIGINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER....YAKINDA DÜZENLENMİŞ VE DAHA DUYGU YÜKLÜ HALİYLE SİZLERLE OLUCAK...
SAYGILARIMLA....
ROTASIZ KAPTAN...!
YASİN SÖYLEMEZ...

İbrahim YALÇIN dedi ki...

bU DUYGU YÜKLÜ ÇALIŞMAYI BİZLERLE PAYLAŞTIĞINIZ İÇİN ASIL BEN TEŞEKKÜR EDERİM.

sAYGILAR

BAŞARILARINIZIN DEVAMI DİLEĞİYLE