6 Mart 2010 Cumartesi

Vesaire Ömer Köroğlu Öyle Özledim ki Dinle


Duymadan o güzel sesini uyku girmiyor işte bu yorgun gözlerime
Sabah gözümü ilk açtıımda elim hemen telefona gidiyor acaba aradı mı diye
Ama her defasında senin dışında onlarca kişi görüyorum telefonuma numaralarını cevapsız diye bırakan
Öyle özledimki sesimin sesindeki yankısını
Çocuksu gülümsemene neden olan maymunluklarımı
Beni sevme şeklini öyle özledim ki
Bu lanent dünyada her geçen gün soğuyor insan hayattan yaşamaktan
Çünki hiçbirşey istediğimiz gibi gitmiyor malesef
Dünyanın adil olmasını bekliyoruz.. Hani hiç değilse bize zarar vermemesini
Huzurlu olmayı.... Ama sabır taşı misali bizi tam ortamızdan çatlatmaya ...
Öyle özledimki gözlerinin içine bakarken gözlerimden durduk yere yaş gelmesini
"neden ağlıyorsun" derdin " delimisin sen?"

Gözlerine bakınca neler gördüğümü bi bilsen
Sen olsaydın benim yerimde
MEndil dayanmazdı gözyaşlarını silmeye herhalde
Öyle özledim ki aradğımda sesindeki neşeyi
"Kuşum" derdin "özledin mi beni?" derdin
Bende belki tam anlatamam sana olan hasretimi diye
Nasıl özlediğimi seni nasıl sevdiğimi anlatayım diye
Hep yemin üstüne yemin ederdim..

GÜZEL GÖZLÜM ÖYLE ÖZLEDİM Kİ SENİ...


Yüreğim bi mecal kaldı şimdi
Hergece yatağıma geçip çalmasını bekliyrum lanet telefonumun
Her gece yalvarıyorum Allah'ıma bi an önce geçsin bu dertler sıkıntılar diye
Ve hergece uykuyu haram ediyorum gözlerime

Aa.. KAdınım öyle özledim ki seni
Traş bile olmuyorum eskisi gibi
"batıyo sakalların git kes öyle öp beni" derdin
Öptürmezdin gül yanaklarını sinekkaydı olmadan yüzüm
Ama geri döndüğümde de kokumu içime çekerek öyle bi öperdin ki
Hep öyle kalalım isterdim...


SEVDİĞİM ÖYLE ÖZLEDİM Kİ SENİ
SESİNİ NEFESİNİ BANA DOĞRU KURDUĞUN CÜMELERİN HER Bİ KELİMESİNİ

Şimdi bekliyorken senden gelecek tek bi seslenişi
Nasıl zor bi bilsen

Nefes alıp verdiğimde hasret ciğerlerimi yakıyor
Özlem saçlarımdan tutup çekiştiriyor
Sensin onun dermanı diyor içimdeki ses her gece
Canımın taaa içi...

Öyle özledim ki seni
Her derini alırdım üstüme..
Sen üzülme sen yorulma sen düşünme isterdim
Ben bakarım çaresie
Yeterki gülsün yüzün derdim

BEN MEYDAN OKURUM SENİN İÇİN BU ALEMİN CÜMLESİNE

Kurban olduğum Aşkların en güzeli
Gül bakışlım Kalbimin birincisi
Öyle özledim ki seni

HADİ,, GERİ DÖN DE MUTLULUKTAN KES ŞU NEFESİMİ...


Hiç yorum yok: