22 Mayıs 2008 Perşembe

Bir Karar Vermek Gerek

Yaklaşık 5 seneden beri çeşitli kurumlarda öğretmenlik yapmama ve her sene Kamu Personel Seçme Sınavına girmeme rağmen bir türlü hayatımı idame ettirecek bir iş bulamadım. Bu güne kadar ne kadar sınav ve başvurabileceğim ne iş varsa dayandım kapılarına. Fakat hepsinden aynı yanıtı aldım: "Sen öğretmensin senin burada ne işin var?" Bende otomatik olarak mecbur kalmasam gelmezdim tek suçum Eğitim Fakültesi okumak. Fen-Edebiyat Mezunu olsaydım belki bu kadar zorlanmıyacaktım memuriyet konusunda. Her neyse sonuçta askerliğimi yapmış olmama ve 27 yaşımı bitirmeme rağmen hala daha baba evine hayat mücadelesini sürdürmeye çalışıyorum. Bazen şu hayata isyan edesim geliyor ama bunada şükür diyerek oturup KPSS çalışmaya devam ediyorum. Belki de bir karar verememek beni bu hale getirdi. Ocak Şubat ayına kadar iyi kötü birişte çalışıyorum( genelde Dershaneler) onlarda az para veriyorlar çoğu zaman hiç para vermiyorlar. Bende harıl harıl hayda kpss çalışmaya. Ondan sonra ne konular yetişiyor. Nede dershane devam ediyor. Bu arada Abant İzzet Baysal Üniversitesi Fen Bilgisi Öğretmenliği mezunuyum. Kpss'den 90 puan alacam ve atanacam inşallah...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

inşallah istediğiniz başarıya ULAŞABİLİRSİNİZ!!!

Adsız dedi ki...

inşaallah istediğiniz başarıya ulaşabilirsiniz!!!

Adsız dedi ki...

İnşaalah istediğiniz başarıya ulaşabilirsiniz!!!

Adsız dedi ki...

inşallah;)