23 Mayıs 2008 Cuma

Mübaşirlik Mülakatı

Bu gün mübaşir olabilmek için başvuruda bulundum. Karabük Adliyesine gittim ve gerekli evrakları verirken diplomamı gördüler ve suratıma şöyle bir baktılar. Bir öğretmen mübaşirlik için başvuruyor dediler belki içlerinden. Belki de bu öğretmenin burada ne işi var dedi. Bilemiyorum fakat artık ben bu manzaralara alıştım sanırım. En olmadık yerlere başvuruyoyorum.
Bu arada 80 puanım var ve duyduğuma göre en yüksek 91 alan birisi başvurmuş. Açıklamaya göre KPSS puan sıralamasından ilk 25 kişi alınacak mülakata. Nasipse olur inşallah demekten başka birşey gelmiyor elimden....

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ibrahim abi sen çok başarılısın inşaallah KPSS den istediğin sonucu alırsın!

Adsız dedi ki...

malasef mübaşirlik başka bahara kaldı. Şimdi önümüze bakma zamanı bir ay var sınava sıkı çalışacam. bu illetten kurtulacam