28 Haziran 2008 Cumartesi

2008 KPSS Soru ve Cevapları Çözümleri


İyisiyle kötüsüyle bir KPSS sezonu daha bitti. Herkese öncelikle geçmiş olsun. Bu yıl yaklaşık 550 bin kişinin girdiği sınavda büyük çoğunluk hayal kırıklığına uğradı. Sorular anlamsız şekilde ve geçen seneki sorularla benzerliği olmayan biçimde hazırlanmış. Giren aday sayısının çokluğu göz önüne alınırsa bu durum normal fakat soruların hattinden fazla ağırlaştırılması adayların morelini bozuyor. Birde ülkenin Üniveristelerine güvenmeyerek böyle bir sınav yapması ayrı bir muamma.
Anlaşılan o ki artık önümüze hangi kaynak gelirse ondan faydalanma yoluna gidecez. Kendimi kötü bir deneme sınavına girmiş gibi hissediyorum. Gerçekten bu bir deneme olsaydı "böyle soru çıkmaz" diyerek kitapçığı fırlatırdım. Sınavda da bunu yapmak istedim fakat emeğimi heba etmek istemedim. Herkes için hayırlısı.
KPSS sorularını yayınlandığı zaman buradan ulaşabileceksiniz. Ben şimdi FORUM sitesine yönlendiriyorum.
Not: Soruları bilgisayarınıza indirmek için sağ tıklayıp "FARKLI KAYDET" i seçin

Hiç yorum yok: