20 Temmuz 2008 Pazar

Umudun Hüznü Mp3 İndir Dilek Yıldız Dinle

Kalbin ağlasada gülümse inadına
Düşler takıp saçlarına yürü umutlara..
Düşler takıp saçlarına yürü rüzgarlara..
Kurduğun hayalleri ayazlar yıksada
Sen yeter ki hep ümit et,
Hayat döner sana..
O pembe gülyüzünü kederle soldurma
Dalda ki son yaprak gibi
Sarıl hep hayata
Kurduğun hayalleri ayazlar yıksada
Sen yeter ki hep hayal et,
Hayat döner sana..
Unutma !
Göğün asıl rengi mavidir
En kör gece bile sabahtır sonunda
Kalbin ağlasada gülümse inadına
Düşler takıp saçlarına yürü rüzgarlara..
O pembe gülyüzünü kederle soldurma
Daldaki son yaprak gibi
Sarıl hep hayata
Geçerken acılardan gülmeyi unutma
Fırtınalara direnmektir yaşamak birazda
Kurduğun hayalleri yağmurlar yıksada
Sen yeter ki hep ümit et,
Hayat döner sana...
Sen yeter ki hep ümit et,
Hayat döner sana...

Kucuk_Kadinlar_Umudun_Huznu.mp3 - dilek yildiz

Dilek Yıldız Umudun Hüznü Video Klibi İçin Tıklayınız...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

çok sevdim ne zaman dinlesem ağlarım bu şarkı küçük kadınkar dizisine çok uymuş ama nasıl indircem bilmiyorum

İbrahim YALÇIN dedi ki...

ibrayalcin@hotmail.com adresine mail atın. Adresinize göndereyim

Adsız dedi ki...

yya arkadaşlar ne kadar harika bi şarkı vallahi mükemmel.ayrıca ibrahim yalçına da tşkler böle güzel bişarkıyı bizlerle paylaştığı için.herkese slm burda kalın ve bolb bol dinleyin
.

Adsız dedi ki...

süper bir sarkı sondaki siirde süper olmus

Adsız dedi ki...

çok süper bir şarkı zaten dizide güzel ama ben izlerken dayanamıyorum bazı olaylara ondan pek izleyemiyorum ama harika

Adsız dedi ki...

ŞARKI SÜPER ÇOK TŞKRLR
BEN DİLEK YILDIZ IN YAZIM DEĞİLSİN ŞARKISINI BULAMIYORUM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM