15 Temmuz 2008 Salı

Umudun Hüznü Mp3 Küçük Kadınlar Dizisi Dilek Yıldız


Kalbin ağlasada gülümse inadına
Düşler takıp saçlarına yürü umutlara..
Düşler takıp saçlarına yürü rüzgarlara..
Kurduğun hayalleri ayazlar yıksada
Sen yeter ki hep ümit et,
Hayat döner sana..
O pembe gülyüzünü kederle soldurma
Dalda ki son yaprak gibi
Sarıl hep hayata
Kurduğun hayalleri ayazlar yıksada
Sen yeter ki hep hayal et,
Hayat döner sana..
Unutma !
Göğün asıl rengi mavidir
En kör gece bile sabahtır sonunda
Kalbin ağlasada gülümse inadına
Düşler takıp saçlarına yürü rüzgarlara..
O pembe gülyüzünü kederle soldurma
Daldaki son yaprak gibi
Sarıl hep hayata
Geçerken acılardan gülmeyi unutma
Fırtınalara direnmektir yaşamak birazda
Kurduğun hayalleri yağmurlar yıksada
Sen yeter ki hep ümit et,
Hayat döner sana...
Sen yeter ki hep ümit et,
Hayat döner sana...


Umudun Hüznü Dinlemek İçin Tıklayınız.

18 yorum:

Adsız dedi ki...

bunalıma girenler için birebir bir şiir kim yazdıysa yüreğine sağlık

Adsız dedi ki...

meraba ben seda bu sarkiyi defalarca dinliorum ama hic bıkmadım ALLAH KİMSEYİ ANASIZ BABASIZ YETİM BIRAKMASIN(amin)tam dizisine göre bi müzik

Adsız dedi ki...

harikaa....

Adsız dedi ki...

bayılıyorum bu diziye utkuyla armiyi çok seviyorum özellikle utkuyu canım benim müzikte süper tam diziye uygun

Adsız dedi ki...

gerçekten süperr bi şarkı insan kendini buluyo insan umudu yitirmek çok kötü süperrrr

Adsız dedi ki...

ya ben bu sarkıyı dinlerken cok degişik bır hüzün kaplıyor yüreğimi armi yide cok seviyorum

Adsız dedi ki...

çok güzel bi şarkı her gün dinli yom hiç bıkmiyom tam benli dizi yi beğenerek izliyorum

Adsız dedi ki...

bence harika bi şarkı hergün hemen hemen dinliyorum sözleri çok anlamlı ve hep ağlıyorum kalbin ağrısada gülümse inadına dio o pembe gülyüzünü kederle soldurma harika bence yılın dizisi bu dizi yılın şarkısıda bu şarkı kutluyorum sizi küçük kadınlarım

Adsız dedi ki...

gerçekten güzel bi film ve müzik insan bu müziği dinliyincee kalbinde bişiler oluoo

Adsız dedi ki...

ınsan bazı zamanlar cok caresız kalır kendını yalnız hısseder kımsenın ona guvenmedıgını dusunur en yakınındakıler bıle onu hıc dusunmeden kırarken o hayata kuser ıste tam boyle bır zamanda dınlenmesı gereken ve herseye ragmen hayat guzel dedırten bır sarkı...

Adsız dedi ki...

dizi çok güzel yha her bölümünü izliyorum gerçekten çok güzel ve çok duygusal hele o utku yok mu onun diğer dizisinide her zaman izliyodum bunuda hiç kaçırmıyorum çok yakışıklı armi de çok güzel oyuncuların hepsi çok güzel oynuyolar söylenilecek o kadar şey var ama yetmezz...
OYUNCULARA BAŞARILAR DİLERİM...

Adsız dedi ki...

sarkı acayıp guzel dızı de guzel iikisi bırbırını tamamlamiş bızde 3 arkadars dınlıye dınleye agladık olsun ama KALBIN AGLASADA GULUMSE İNADINA:-)

Adsız dedi ki...

çok güzel şarkı ben o filmde oynayan herkesin çok şanslı olduğuna inanıyorum çünkü hayatın acımasız yüzünü en iyi bu film anlatıyor ne olursa olsun hayata tutunmayı anlatıyor

Adsız dedi ki...

bence müzik çok güzel ben seviyorum herkese bu müziği tavsiye ediyorum ayrıca yeni siten daha hoş olmuş ama bence kendi resminizi de katsanız daha güzel olur DALDAKİ

SON YAPRAK
GİBİ

***TUTUNUN HEP HAYATA!***

Adsız dedi ki...

ya arjkadaşlar bu müziği nerden dinliyorsunuz çöplemediğim adres kalmadı nerden dinliyorsanaz banada söylermisiniz????

Adsız dedi ki...

bence de müzik süper ben bu dizinin müziğini hep dinliyorum bence de birebir bir şiir bu şiiri şarkı olarak dinlediğimde gerçekten de huzur buluyorum

Adsız dedi ki...

çok harika bir müzik,dinlendiğinde çok güzel bir hava veriyor

fb_li-girl dedi ki...

çok süperrrriiinnn de ötesiii...