4 Ağustos 2008 Pazartesi

İnfaz Koruma Memurluğu (GARDİYAN) Mülakatı

Evet en sonunda bunada başvurdum. Biraz düşündün de benim başvurduğum ne kadar çok yer oldu. Saymakla bitiremez oldum. Ben mi çok beceriksizim yada bu sistemde birşey mi var? Anlamış değilim hala.

Neyse.... Hayırlısı olsun diyelim ve konumuza dönelim. İnfaz Koruma Memurluğu yani eski adıyla gardiyanlık. Türkiye genelinde 600 kişi alacak. Değişik illerde ihtiyaç doğrultusunda gardiyan alımı yapılacak. Bunun için askerlik, 170 cm boy ve kpss'den iyi bir puan şartı arıyor.

Ben Karabük ili için başvurumu geçen cuma günü yaptım. Başvurmadıysanız ve başvuru yapmak istiyorsanız 20 Ağustosa kadar süresi var. Karabük için 10 kişilik kontenjan ayrılmış. Mülakata da 100 kişi alacaklar KPSS puan sıralamasıyla. Geçenlerde Karabük'te Mübaşirlik Mülakatı için başvuru alındı. Tam 510 kişi başvuru yaptı. Ben 109. sıradaydım. Bayanları ve askerliğini yapmamış olanları çıkarırsak inşallah bu kez ilk 100'e girerim ve mülakatı kazanırım. Matematiksel olarak baktığımızda şansım %10 olsada Milli Eğitime Öğretmen olarak atanma şansından daha yüksek bir oran söz konusu. İzmit ve İstanbul'a başvuru için düşündüm ama oralarda benden yüksek puanlı yüzlerce kişi vardır. Bu arada İzmit 610 İstanbul 500 kişiyi mülakata çağıracak. Herkes için hayırlısı....


2011 Yılında Alıncak Kadrolu İnfaz Koruma Memuru Alınacak Cezaevleri

2011 Yılında Alınacak Sözleşmeli İnfaz ve Koruma Memuru Alınacak CEzaevleri

Başvuru Formu

2011 Sınav İlanı


Daha Fazla Bilgi İçin B U R A Y A Tıklayınız.....

12 yorum:

Adsız dedi ki...

ibrahim yalıçın insanlara yanlış bilgi verme bu sene askerlik şartı aranmıyor ben başvurdum askerlik şartı kalktı..

İbrahim YALÇIN dedi ki...

Haklısın Askerlik şartı yokmuş. Bende neden belge istemediler diye düşünüyordum. Fakat Lisans Mesunları 2004 veya 2006 KPSS ile başvuramıyorlar. 2008 KPSS ye girmiş ve 70 üzeri puan almış olma şartı aranıyor. Bu arada Başvurular 29 Ağustosa kadar uzatılmış. Bilginize

Adsız dedi ki...

tamamda nereye nasıl başvuru yapıcaz bunun için o konuda bi açıklama yaparsanız sevinirim

Adsız dedi ki...

Adliye Binalarında Müracat büroları var. Zaten kapılarda muhtemelen asılıdır nerelerde mülakat olduğu. Siz Nufus Cuzdanı Fotokopisi, Adli Sicil Kaydı, Diploma ve KPSS belgesi Fotokopisi ve Fotoğrafla gidin yardımcı olurlar size...

Adsız dedi ki...

merhaba bende Erzurumdan başvurdum ve mülakata çağrıldım sizce mülakatta ne soracaklar bide maaşları ne kadar yapılması beklenen kpss ye öle çalıştım ki 90 üzerinde puan bekliyorum ona göre gardiyan olalım eğer olacaksa. Askerlik konusununda neden şart değil nasıl olacak ileride izin mi verecekler acaba bende askerlik yapmadım...

İbrahim YALÇIN dedi ki...

BABAVEUGUR Başvurular 29 Ağustosta bitiyor. Nasıl mülakata çağrılırsın anlamadım. Neyse mülakatta boy kilo ölçümü yapılıp sonrada mahkemelerden anayasadan falan değişik yorum soruları sorulabilirmiş. Bildiğim bu kadar

uğur dedi ki...

ya beyler geçen gardiyanlıkta bişey olmadı şimdi fardiyan alımı varmı haberdar edin

Adsız dedi ki...

mrb 2009 gardiyanlık alımları için basvuruluar ne zaman baslıyor bilgisi olan varsa cevaplarsa çok sevinirim simdiden çok tskler

Adsız dedi ki...

amannnnnnnnnnnnn canım hep tantana belli hep alınacaklar ankarada dayım var diyenler girsin bende gircem ama boş ankarada dayım yok bu türkiye de allah hepimizin yolunu acık etsin zor zor zor
gardiyan alımları 24 haziranda başlıyo başvurular

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende unv 1. sınıftayım girmek istiyorum 85 puan aldım ziyan olmasın ögrenim belgesi olarak ögrenciolduguma dair okuldan belge almam yeterli mi

Adsız dedi ki...

mülakat sonuçlarını nasıl öğrencez....

Adsız dedi ki...

peki çalışmak için ne gibi kaynaklara başvuruyorsunuz? benim nişanlımda bursadan başvuru yaptı.kaynaklarımızı paylaşabilirmiyiz?