12 Ekim 2008 Pazar

Erkan Kızılaslan Gözüm Dalar Uzaklara Dinle

Amatör çalışmalar arasında belkide en çok dinlediğim şarkı. "Gözüm dalar uzaklara" Her insanın yaşadıklarını kaleme ve namelere başarılı bir şekilde dökmüş. Bu video çoktandır youtube gibi sitelerde gösterimde. Fakat benim yaynlamaya anca vaktim oldu. Dinleyin bana hak vereceksiniz. Zaten sözleri okuduktan sonra dinlemeden sayfayı kapatmayacağınıza eminim.

biraz çay biraz tütün
bu gecede dost oldu bana
biraz hasret biraz hüzün
alışamadım yokluğuna
gözüm dalar uzakalara
canımın içi görünürmü
dayanamam yokluğuna
bu acı beni öldürürmü
kimse yerini bilmiyor
canımdasın nakış nakış
düşündükçe beni vuruyor
gözlerindeki o son bakış
gözüm dalar uzakalara
canımın içi görünürmü
dayanamam yokluğuna
bu acı beni öldürürmü
yine gönlüm dara düştü
yine sözleri ben yutarım
hadi yine iş başa düştü
kara gece gibi dem tutarım


Gözüm dalar uzaklara Dinlemek için tıklayınız...

Hiç yorum yok: