13 Ekim 2008 Pazartesi

Soner Bakan Dayanamadın Kavak Yelleri Yeni Şarkısı

Kavak yelleri geçen sene bir yaz dizisi olarak hayatımıza girdi ve büyük beğeni topladı. Sonra birşeyler oldu ve ortalık karıştı. En iyi iki arkadaş birbirine aşık oldu. Bir kızı iki kardeş birden sevdi. Senaryo gerçeklikten uzaklaştı. Gençlere verilmesi gereken arkadaşlık dostluk mesajlarını veremez oldu. Şimdi de yeni şarkılar ve jeneriklerle filmi toparlamaya çalışıyor diye düşünüyorum. Artık bundan sonra yorum sizin


Dayanamadım Şarkı Sözleri

Rüzgarlara sordum seni
Sarmaşıklar sardı beni
Bu soğuk şehirde tek başıma
Gözlerin olmadan yaşayamam ki

Dayanamadım alışamadı kalbim
Yokluğuna
Yalvarırım geri dön bir tanem
Mahkumum aşkına
Yıllanmış hayallerim muhtaç varlığına
Yalnız buğulu bakışın yeter bana

Yalnızlık batıyor yüreğime
Sensizlik yetiyor ecelime
Kopardın ruhu acımadan
Gözü yaşlı bıraktın ellerimi

Dayanamadım alışamadı kalbim
Yokluğuna
Yalvarırım geri dön bir tanem
Mahkumum aşkına
Yıllanmış hayallerim muhtaç varlığına
Yalnız buğulu bakışın yeter bana

Dayanamadın Dinlemek İçin Tıklayınız...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

HaRika Bir ŞArkı Çok GüzeeL TebRikLer.........!

Adsız dedi ki...

Çok Güzel TebRik ederiz.!