17 Ocak 2009 Cumartesi

Cüneyt Ergen Bilinmeyen Saati Uygulaması


.................BİLİNMEYEN SAATİ UYGULAMASI.......................
HİÇBİR VÜCUT ISISI DEĞİŞTİRMİYORSA MEVSİM NORMALLERİNİ SEVMEKTE YOK ARTIK
HİÇ KİMSEYİ SEN YAZ SAATİ UYGULAMASI
BEN KIŞ SAATİ
ORTAK BİR TAKVİMİMİZ BİLE OLMADI
SENİ 1 SAAT İLERİ ALMIŞLAR
BENİ 1 SAAT GERİ
BU ZAMANLAR YOKSA BİZE DÜŞMAN MI? .................................................. .......
' AŞKIM, AŞKIN BAŞINDAN AŞKIN'
BİLEMEM AKLIN KİMDE KALIR BİLEMEM
HATRIN KİMDE KALIR
BİLEMEM KİMLER
SENSİZ KALIR BİLEMEM
HANGİ YOL DÜZ GİDER
HANGİ YOL GÜZE GİDER BİLEMEM
AŞKLAR NİÇİN BİTER?

11 yorum:

Adsız dedi ki...

süperden de öte ..

Adsız dedi ki...

çok başarılı!..klip de çok güzel olmuş

Adsız dedi ki...

yha bu flm den alınmş bir klip de hangi film bileniniz var mı?ama süper olmuşşş yha

Adsız dedi ki...

bu film bi fransız filmi.."cesaretin var mı aşka?" öneririm çok güzel bi film..

Adsız dedi ki...

tesekkürler izledimmm gercekten güzelll.....

Adsız dedi ki...

ya mayaq bısı olmas harbıden super ama ben olsaydım kurtarın dıee cırpınırdım=))

Adsız dedi ki...

manyak bir şarkı ayrıca klibide çook güzel herkes izlesin bence

Adsız dedi ki...

yha var ya benim nefesim daraldı sonunda sevmek çok ayrı demekki:)

Adsız dedi ki...

bu şarkı süper olmuş dinle dinle doyamadım yahu

Adsız dedi ki...

bu benim dünyada dinlediğim en duygusal şarkılardan birisi kimlerin onsuz kaldığını bilseydi beni benimle bırakmazdı onun vücut ısısı mevsim normallerini ters yüz ederdi oysa ama onun ne haberi oldu nede umurunda oldu şimdi gözleri başka gözlere kitlendi benikilere bir kez aşkla bakmadan yıllarımı verdim umut olsa ömrümü verirdim şimdi baska gözlere bakmaya zorlasamda basaramıyorum her gece mutlu olması için dualar ediyorumkiminle olursan ol mutlu ol sensiz olmasada.......

Adsız dedi ki...

sözler güzel filmi zaten mükemmelldi.ama düşündügüm hala böyle bir aşk varmı.......