17 Ocak 2009 Cumartesi

Yeliz Üçok Zalim Şebnem Kısaparmak Şiir


Bu şiir sanadır dinle
Dinle ki yalan yanlış
Yaşadığımız herşey yüzleşecek bu mısralarda
Bugün haber aldım senden
Defalarca carpıp nefretin kapılarını
Sokaklara vurdum kendimi
Serseri kaldırımlar ayağıma dolaştı
Yalanlarla soğuttum yüreğimi
Kahrettim kan kustum ama hep sustum

Bilirmisin kaç geceler seni düşünüp gizli gizli ağladığımı
Sen ki cellatı olmuştun hayallerimin
Umutlarımın katili ve genç bir ömrün
Acımasız azraili
Her gece çalıp rüyalarımın kapısını
Beni dirhem dirhem öldürdün

Dünyayı dar edecektim sana
Önümde diz çöküp yalvaracaktın
Bensizliğin acısı oturduğunda içine
Yokluğum ilmek olup dolandığında boynuna
İpini çekecektim... Olmadı... Yapamadım..

Bilirmisin kaç geceler seni düşünüp sana içtim
Şerefine değil sevgilim şerefsizliğine
Ben seni mi sevmişim sabahlara kadar ağlayıp kuruttuğumda gözyaşlarımı
Kimse sormadı halimi kimse acımadı bana
Şarkılarla dertleştim tek başıma
Unuttum deyip kutladığımda sensizliği
Silmek için gözyaşlarımı aynaya her baktığımda
Gözlerimle seni gördüm...

Başucuma resmini koydum
Nasılda acımasızdı bakışların nasılda zalim
Ben seni mi sevmişim
Kırık dökük bir bahar mı kalacaktı senden geriye
Ve ihanetin hiç dinmeyen sancısı
Seni benden çalacaklar mıydı
Bir kuş gibi uçup gidecekmiydin yüreğimden
Bir daha dönmeyecekmiydin.
Hangi kahpe kurşunla bitti bu mavi sevda
Ağlamak neyi değiştirirki
Herşey bitti Artık herşey bitti....

HAYALLERİMİN CELLATI UMUTLARIMIN KATİLİ
VE ZAVALLI BİR ÖMRÜN ACIMASIZ AZRAİLİ
BEYİMDEKİ TEK KURŞUNLA VURDUM KENDİMİ
ARTIK GELİP ALABİLİRSİN EMANETİNİ



26 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel bi şiir bu keşke herkez dinlese

Adsız dedi ki...

gerçekten çook güsel yaa yazanada söleyenede çok teşekkürler...

Adsız dedi ki...

tek kelimeyle harika bir şiir
gerçekten çoooooo..k güzel

Adsız dedi ki...

yaaa şüperr birr şiir içinde kendimi buldum ve acımazsızlerı

Adsız dedi ki...

yaaa süper ya inanılmaz nasıl yapıyorsun bunu

Adsız dedi ki...

yeliz sana ulaşmak için bana ulaşırmısın.. şiirlerin içinde yürekten agıtlarda seni dinledim.. sesin yorumun harika.. dersanecide, ogutte ve face paylaşımlarında takıp ettim seni.. yorumların super.. ekopetrol@hotmail.com (ercan)

Adsız dedi ki...

söylenecek söz yok şiir harika yorum bir başaka güzel herşey gönlünce olsun yüreğine sağlık

Adsız dedi ki...

diğer şiirler gibi buda bir harika, bir gün bana da bir şiir armağan edersiniz diye bekliyorum, çünkü çok büyük yara aldım ben..........fatma şahin

Adsız dedi ki...

bu şiirdeki fon muzigini kimin soyledigini bilen kimse varmı?uzun suredir arıyorum

Adsız dedi ki...

slm ben nazsu bu şiiri benim çok sevdiğim bir insan tavsiye etti dinledim bayıldım çooookk derinlere daldım yeliz sana çooook teşekkür ederim şiirin harika tek kelime harikaa:)))))))

Adsız dedi ki...

merhaba ben nazsu bu şiiri bana erkek arkadaşım dinlettirdi dinlediğim gün ayrıldım şiir sperr gerçekten yeliz sana sonsuz tşk ederim canım hakanım sanada yolun açık olsun

Adsız dedi ki...

çok ğüzek söylüyoo ama başta mal gibi duruyor bide sondan parmagını ğösteriyoooooo

Adsız dedi ki...

gerçekten ınsan dıyecek bırsey bulamıyor.sesin cok etkıleyıcı

Adsız dedi ki...

sesin ve arkada çalan fon müzik gerçekden çok güzel olmuş.çok beğendim

Adsız dedi ki...

yoook yook ßöyLe 1 yoRum yaa süp3r öteSi yeniLeRinide ßekLiyoRuzz :)

Adsız dedi ki...

çok güzellllllllllll
süperrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

bir şiir ancak bukadar içten ve güzel bir ses tonuyla okunabilir yaaa
teşekkürler yeliz agzına saglık

ezgi dedi ki...

çok güzel ve içten bir okuyuş tebrik ediyorum

Adsız dedi ki...

SÜPERSİN YELİZ ÜÇOK

BİLAL dedi ki...

ya bu fon müziği bilen varsa lutfen ama lutfen yazabilirmi bu arada YELİZ ÜÇOK TEK KELİME İLE MUHTEŞEMSİN

Adsız dedi ki...

gerçekten muteşem bi yorumlama ağzına yüreğine sağlık

Adsız dedi ki...

gerçekten muteşem bi yorumlama ağzına yüreğine sağlık

Adsız dedi ki...

cok güzel yeliz ücok saol teşekkürler ben bunu nefesim sana armagan ediyorum hoşcakal sakın aglama ben oralarda seninle olucagım nefesimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

Mustafa Gübetekin- Ay düşünce

hayatabak dedi ki...

gözyaşlarımın böyle durduk yere aktığına ilk defa şahit oluyorum,tükendim be arkadaş,yok yok daha fazla dayanamam bn allaha emanet ol güzel yüreklim,senden bidaha yok bu alemde eminim,gül yüzün her daim gülsün dilerim allahtan,kanka ya ağlattın bni ya hll olsn vlla

Adsız dedi ki...

gerçekten dinlediğim zaman kendimden geçiorum o kadar güzel ki yeliz agzına yüregine saglık bu arada fon müziği söleyeni bilen var mı arıyorum ama bulamıorum