19 Ocak 2009 Pazartesi

Yeliz Üçok Elvan Özyurtlu Beni Unutma Düet Dinle

O saatlerde serpilir gülüşün
Bir avuç su gibi eyy yar
Seninde başında o çılgın rüzgar
Deli deli esiverirse birgün unutma;

Ben ayağımda çarık elimde asa
Senin için şu yollara düşmüşüm
Seneler sonra sana dönüşüm
Bir mahşer gününede rastlasa
Beni beni umutma

Hala duruyorsa o yeşil elbisen
Onu yalnız benim için giy
Saksındaki pembe karanfil genç değil
Ve bahçende yorgun bir düş görürsen
Beni beni unutma

Büyük acılarla tutuştuğun gün
Çok uzaklarda olsanda yinede gel
Bu ölürcesine sevdiğine gel
Ne olur tanrıya kavuştuğugün beni unutma

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Diyebilecek ne varki, şiirlerin kadar harika.. bu kalp cok dertli be sersi, cok dertli der gibi.. ercan..

Adsız dedi ki...

ayrılığımızın 3. senesi..........beni benden aldı be yeliz,teşekkürler.......

Adsız dedi ki...

bu şiirler harika, hepside beni benden alıp götürüyor, en çokta "bugün ayrılığımızın üçüncü senesi" beni anlatıyor tam anlamıyla, hepsi için teşekkürler.....ama bir sorunum var bunları leptobuma nasıl indirebilirim?

sıradışı dedi ki...

tek kelimeyle mükemmel olmuş harikasınız tebrik ediyorum başarılarınızın dewamını diliyorum ilk dinledim we aboneniz oldum bundan sonra şiirlerin dewamını bekliyoruz

Adsız dedi ki...

süper bisey benim anlamadığım siz asıkmıydınızda bunları yazdınız

Adsız dedi ki...

ecem behn ekle yeliz lütven=emo_xd_ecem@hotmail.com

Adsız dedi ki...

süpersiniz kızlarrr... yüreğinize sağlıkkkkk

fatma dedi ki...

insan dinleyince dalıp gidiyor başarıların devamını dilerim