19 Ocak 2009 Pazartesi

Devrim Gözde Ergül Le Le Ela Gözlerine Dinle


Yılanlı dağı'ın başı
Yine duman oldu
Ziyarete giden yollar karboran oldu
Yiğidim evine geldi eller üstünde
Lele lele lele gülüm lele
Bir sal üstünde

Lele ela gözlerine
Kurban tatlı sözlerine
Lele lele lele gülüm lele lele


Gün batımı usul boylum kara haberini aldım
Evin barkın viran olmuş dertlere kaldım
Şimdi son kez evindesin uyu sevdiğim
Lele lele lele lele lele gülüm lele lele
Nenni sevdiğim



Lele ela gözlerine
Kurban tatlı sözlerine
Lele lele lele gülüm lele lele



12 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel video kangallımısın yoksa :)

Adsız dedi ki...

çok güzel sesin devam et bence

Adsız dedi ki...

wwwwwwww.... dediki?????????? seni çooooooooooooooooooooooook seviyorum

bayram senzisim_asla@ dedi ki...

BEN CE COK GÜZEL BÖYLE DEVAM HER GÜN SENİİN ŞARKINA HASRETİM

Adsız dedi ki...

bnce manyak süqer arkim mirac tan duydum bu sarkıyı ve bnde net açtım coooooooooooooooooooooqqqqqqqqqq süqer

büşra dedi ki...

süqer yyyaaa çok beyeniom asıma gelsinnn

büşra dedi ki...

çoq güzel şarkı am bi ezberlesem

Adsız dedi ki...

bence çok cırtlak sesin varrrrr berbat

Adsız dedi ki...

süpersin ya sesin çok güzel. başka şarkıları var mı Devrim Gözde Ergül'ün? bilen varsa yazabilirmi????

Adsız dedi ki...

"bu kalp seni unutur mu"

Adsız dedi ki...

ulaşamıyorum sana.. çıldırıyorum :/

Adsız dedi ki...

ulaşamıyorum sana.. çıldırıyorum :(