27 Ocak 2009 Salı

Yeliz Üçok Sen Gittin Dinle


Sen gittin
Zifiri karanlık zindan yanlızlığı
Ağır bir boşluk bıraktın geride
Gittin ve dönmeyeceksin bir daha
Haklısını gidişinde bu aşkı bitirmekte haklısın
Tek söz söyleyemedim yüzüne bakamadım
Karşında ağlayamadım eridim tükendim bittim ama
Bir türlü konuşamadım

Sonsuzlukta bir insan nasıl olur
Sesi soluğu nasıl kesilir
Elveda aşkım elveda sevgilim

Sen kendini böyle değersiz
Böyle yapayanlız hissettin mi?
Ayrılık ölüm kadar acı ve soğuk
Aynalara bakıyorum gördüğüm ben değilim
Gözlerin cehennem ateşi
Dudaklarım mühürlenmiş
Ellerim titriyor
Yüreğim kızgın demirlerle dağlandı
Yokluğunun bedeli çok ağır be sevdiğim
Hayallaerim umutların renkli dünyam elveda

Kimse farkımda değil yokluğumun
Sensiz ne hallerde olduğumu kimse bilmiyor
Anlamıyor bitip giden bir aşkın kederini
Düne kadar en acısı mutluluğun
Ayaklarımın altından kayıp gidiyordu toprak
Denizlerin, ovaların üzerinde uçuyordum ben
Güneş kadar yakındı bana aşk
Güneş kadar sıcak ve parlak




6 yorum:

Adsız dedi ki...

ya rahatsız etmek istemezdim bu yeliz üçok sen gittin dinle şarkısını pc.ye nasıl atabilirim yardımcı olumusunuz ben nazlı ..

Adsız dedi ki...

Videoyu izledikten sonra internet araçlarından geçici dosyalarda flv olarak saklı durur. Tarih ve saatinden bu klasörü kopyalayıp istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz Nazlı hanım

beste dedi ki...

çok süper bunu evde nasıl yapıyorsunuz ya

ecem dedi ki...

ecem behn snei jok beyendim süper bi ses yeliz behni eklermsiin lütven msnem=emo_xd_ecem@hotmail.com

cansu dedi ki...

ya bende şiir okuyorum ama fon bulamıyorum bana yardımcı olurmusunuz??:S

hasan dedi ki...

merhaba yeliz hanım şiirleriniz çoook ama çok güzelşiirleriniz dinlediğim zaman ağlıyorum çok hüzünlendiriyor bi ayrılık şiirini de benim için okurmusunuz hasan dan hatice ye gelsin herşey için teşekkürler...