21 Aralık 2012 Cuma

GÖNÜLDEN DE UZAK OLANLAR

GÖNÜLDEN DE UZAK OLANLAR

Teknoloji gelişmiş miş, dünya küçülmüş müş kim demiş
Bunu söyleyen kapılmış mı gönül rüzgarına
Saatlerce süren konuşmalara, yazışmalara rağmen
Elini tutamamanın acısını yada nefesini duyamamanın kırgınlığını
Hiç yaşamış mı ömründe..

Saatlerin saniyeler kadar hızlı geçtiği
Cümlelerin, kelimelerin yetmediği anlarda
Sıcacık bir tebessümü için
Binlerce teori düşünürken
Nereden anlayaorbilirsin ki telefondaki sesinden
Haletiruhiyesini

Şu bilim adamları ışınlanmayı mümkün kılsalar idi
Ve ben senin yanında şu an olabilseydim
Dünyalar benim olurdu,
Hani diyorlar ya, gözden ırak olan gönülden de ırak olur
İşte ben bu tezi çürütmek için var gücümle hayal gücümü kullanıyorum,

Gözlerimi kapadığım her anda hayal ediyorum
Senin yanında olduğumu, bakışını, gülüşünü
Yüzümde bir tebessüm oluşuyor, yanımdakiler
Neler düşünür kim bilir, otobüste, yürürken veya parkta otururken

Dün fırtınada yürürken bile seni düşündüm,
Duygularımı, düşüncelerimi, hissiyatımı alıp
O hışımla esen rüzgarın sana ulaştırdığını
Kulağına beni fısıldadığını, nefes olup içine dolduğunu..

"seni yanımda iken bile özlüyorum" cümlesini kuramamak ne kadar acı
Yoksun ki yanımda bu duyguya özlem diyeyim.
Yanındayken hissettiğim özlem ise,
Şimdi hissettiğim gurbet, hasret, sıla

Benim hissettiğim
Bir Müslümanın hacı olma hayali gibi,
Bir sporcunun madalya hayali gibi,
Bir maceracının dünya rekoru kırma hayali gibi
Yada bir kelebeğin yanacağını bile bile
Zifiri karanlıkta ateşe uçması gibi bir şey...

Hiç yorum yok: